שיווק ופרסום
בהשקעה של 500 אלף שקל: זה הקמפיין החדש של מותג החטיפים
מותג החטיפים POOF יוצא בקמפיין קיץ ולראשונה עושה שימוש בלחן הנודע של השיר האיטלקי "בלה צ'או". נכתבו מילים חדשות ללחן הנודע והוקלטו בביצוע של הרכב המוזיקלי קוינטה וחצי. את הקליפ מובילים חמישה כוכבי רשת
מותג החטיפים POOF יוצא בקמפיין קיץ 2024, שיעלה בהשקעה הנאמדת בכחצי מיליון ₪. הקמפיין מבוסס על הלחן של השיר הנודע "בלה צ'או", מסדרת הטלוויזיה בית הנייר, בביצוע של ההרכב המוזיקלי "קוינטה וחצי", ואת הקליפ שהופק מובילים 5 כוכבי רשת מעולם הילדים והנוער.
הקמפיין יעלה מהיום בערב (יום חמישי) בטיק טוק, יוטיוב ובנכסים הדיגיטליים של המותג פוף ויחשוף את מבצע הקיץ הגדול, במסגרתו כל הרוכש 6 חטיפים ממגוון POOF יוכל לזכות פעמיים ביום באייפד IPAD במתנה.
לרגל צאת הקמפיין, המהווה קריצה לטרנד האקפלה המוכר מהטיקטוק, הופק קליפ מוסיקלי הנשען על הלחן העממי המוכר "בלה צ'או". Bella Ciao, באיטלקית "להתראות יפה" הוא שיר עם איטלקי וההקלטה הקדומה ביותר שלו בוצעה בניו יורק בשנת 1919. מאז זכה זכה לשלל ביצועים ותורגם לשפות רבות, וגרסאות שלו הוקלטו על ידי אמנים רבים. בשנים האחרונות הפך השיר לפופולרי שוב, בעקבות ביצועו בסדרה הספרדית "בית הנייר" שזכתה להצלחה רבה.
במסגרת הקמפיין בניצוחו של משרד הפרסום לצעירים "ציבלין טווינס", הוקלטו מילים חדשות ללחן המוכר, על ידי ההרכב "קוינטה וחצי" - הרכב קולי של שישה זמרים וזמרות המבצעים יחד מוזיקת אקפלה (שירה ללא ליווי כלי נגינה). קוינטה וחצי מופיעים יחד למעלה מעשור ברחבי הארץ ובחו"ל, וכיום נחשבים לאחד מהרכבי האקפלה המובילים בישראל, עם עשרות אלפי עוקבים, מיליוני צפיות מכל רחבי העולם ושלל שיתופי פעולה בארץ ובחו"ל.
בקליפ שהופק משתתפים 5 כוכבי טיקטוק – אריאל אלמוג - שחקנית בת 16, כוכבת עולה בקרב ילדים ובני נוער, שחקנית, מנחה, מראיינת ורקדנית מקצועית. מישל דדשב - בת 19, יוצרת תוכן ומשפיענית שהשתתפה בתוכנית הבנים והבנות. אורן ביטון - בן 22 , שחקן ויוצר תוכן מוביל בעולמות הילדים, הנוער והגיימינג,. יעל קרפלוב - בת 18, שחקנית ויוצרת תוכןף שיחקה בשתי סדרות טלוויזיה- שקשוקה ודברים שהלכו לאיבוד. ניר רימון – משפיען רשת ושחקן שכיכב בסדרות ילדים כגון שעשוהופ.
קרין שהין מנהלת יחידת עסקית בשסטוביץ מוסרת: "פוף הוא מותג צעיר שצומח בקצבים גבוהים ביותר בקטגורית החטיפים לילדים, ונהנה מחיבור מיוחד לקהל הילדים והנוער במדיות הרלבנטיות ובמיוחד בטיקטוק. הקמפיין החדש מהווה קריצה לטרנד האקפלה שכבש את הטיקטוק, ומהווה חיבור מושלם בין קהל היעד למותג".
מותג החטיפים פוף מבית שסטוביץ הכפיל את עצמו במהלך השנתיים האחרונות, וגדל ב-150%, כאשר שוק החטיפים המלוחים לילדים גדל רק ב-20% בתקופה הזו. כתוצאה מכך יותר מהוכפל נתח השוק של המותג.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה