שיווק ופרסום
בהשקעה של 7 מיליון שקל: רשת מוצרי החשמל משנה שם
רשת "עולם הקולנוע" משנה את שמה ויוצאת בקמפיין מיתוג מחדש בהובלת הפרזנטור החדש עידן אלתרמן בהשקעה של כ-7 מליון שקל
רשת עולם הקולנוע המובילה בתחום מוצרי האלקטרוניקה והחשמל, מכריזה היום על מהלך אסטרטגי חדש - שינוי שם החברה ל"רשת עולם הקולנוע והחשמל" המהלך מלווה בקמפיין מיתוג מחדש מקיף בהובלת משרד הפרסום החדש של הרשת - בורודה קפלן.
רשת עולם הקולנוע, המובילה בתחום מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, מכריזה היום על מהלך אסטרטגי משמעותי - שינוי שם החברה ל"רשת עולם הקולנוע והחשמל". המהלך מלווה בקמפיין מיתוג מחדש מקיף בהשקעה של כ-7 מיליון שקל בסך הכל, בהובלת משרד הפרסום החדש של הרשת, בורודה קפלן.
במרכז הקמפיין, אשר יעלה בערוצים המסחריים, רדיו, עיתונים ודיגיטל, יעמוד הפרזנטור החדש של הרשת, עידן אלתרמן, אשר יוביל את מסע הפרסום הנרחב לחידוש המותג. צעד זה מסמל את התפתחותה של הרשת ואת רצונה להדגיש את המגוון הרחב של מוצרי החשמל שהיא מציעה, לצד מוצרי האלקטרוניקה והקולנוע שהיא ידועה בהם.
רשת "עולם הקולנוע והחשמל", אשר פועלת בשוק הישראלי מאז 2001, מונה 20 סניפים מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום ונמצאת בגידול מתמיד, מציעה מגוון רחב של מוצרים לבנים ובהם: מכונות כביסה, מקררים, שואבי אבק, מזגנים וכן מסכי טלוויזיה ומקרני קול מתקדמים, מהמותגים המובילים ביותר בעולם.
הרציונל מאחורי שינוי השם נעוץ ברצון להדגיש את המגוון הרחב של מוצרי החשמל שהרשת מציעה. הוספת המילה "חשמל" לשם החברה נועדה להעלות את המודעות למוצרים שאינם נקשרים באופן טבעי עם שם הרשת המקורי, ובכך לשקף נאמנה את ההיצע המקיף של הרשת, ויחד עם זאת להשאיר את המותג של "עולם הקולנוע " אשר מזוהה ללקוחות הרשת הנאמנים וקיים כבר מעל ל-20 שנה.
עוד ב-
דניאל בר שדה סמנכ"ל השיווק של רשת "עולם הקולנוע והחשמל": "השם החדש משקף את המגוון הרחב של מוצרינו ואת המחויבות שלנו לספק ללקוחותינו פתרונות מתקדמים בעולמות הקולנוע, החשמל והאלקטרוניקה. אנו מתרגשים לצאת למסע חדש זה יחד עם עידן אלתרמן ומשרד בורודה קפלן. שינוי השם מסמל את התפתחות הרשת ואת הרצון שלנו להנגיש ללקוחותינו את כל מגוון המוצרים שאנו מציעים."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.הרשת משקיעה 7 מיליון שקל שהצרכן ישלם על זה בכל מוצר שיראחד שחושב 08/2024/24הגב לתגובה זו0 1כתבה שגרמה לי לא לרצות לקנות במקום להשקיע בפרזנטרים ויחסי ציבור תמכרו במחיר נמוך ותנו שירות תאמינו לי שזה הרבה יותר אפקטיביסגור
-
7.מאחל לכם בהצלחהאחד שמבין 08/2024/23הגב לתגובה זו0 0יש מקום לעוד,רשת חשמל טובה וזולהסגור
-
6.אלתרמן יהיה הפרצוף של המותג ..טל 08/2024/23הגב לתגובה זו0 0מעדיף לקנות אצל מי שאוהב מזרחים .סגור
-
5.עולם הזיבי והחשוורוש ... נו באמת. במילה אחת: יקרנים (ל"ת)אברם 08/2024/23הגב לתגובה זו0 1סגור
-
4.סניף סגולה בפ"תאורן 08/2024/22הגב לתגובה זו1 0יורי מסניף סגולה בפ"ת נחמד מאד קניתי מהם תנור גז מהסניף הישן (היום הם יושבים במיתחם מעל לאושר עד לייד החנות של סמסונג ) תנור טוב עובד כבר 3 שנים ללא בעיותסגור
-
3.7 מיליון על מיתוג ???צ 08/2024/22הגב לתגובה זו3 0מה בעיה להוסיף את הכיתוב "והחשמל" בלי משרד פירסום ?סגור
-
2.תוספתדאאן 08/2024/22הגב לתגובה זו0 2במסגרת המיתוג החדש והאופנה הרווחת בארץ,אני מציע לכם למתג את הרשת שלכם כך: "עולם הקולנוע ,החשמל והביטחון "סגור
-
1.חחח אתם רציניים? באיזה שנה אתם חיים (ל"ת)מנהל שיווק 08/2024/22הגב לתגובה זו1 0סגור
-
אוהביםשחר 08/2024/22הגב לתגובה זו1 2אחלה רשת מנסיון אישיסגור