שיווק ופרסום

בהשקעה של 7 מיליון שקל: רשת מוצרי החשמל משנה שם

רשת "עולם הקולנוע" משנה את שמה ויוצאת בקמפיין מיתוג מחדש בהובלת הפרזנטור החדש עידן אלתרמן בהשקעה של כ-7 מליון שקל
מערכת ice |  9
מוצרי חשמל (צילום shutterstock)
רשת עולם הקולנוע המובילה בתחום מוצרי האלקטרוניקה והחשמל, מכריזה היום על מהלך אסטרטגי חדש - שינוי שם החברה ל"רשת עולם הקולנוע והחשמל" המהלך מלווה בקמפיין מיתוג מחדש מקיף בהובלת משרד הפרסום החדש של הרשת - בורודה קפלן.
רשת עולם הקולנוע, המובילה בתחום מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, מכריזה היום על מהלך אסטרטגי משמעותי - שינוי שם החברה ל"רשת עולם הקולנוע והחשמל". המהלך מלווה בקמפיין מיתוג מחדש מקיף בהשקעה של כ-7 מיליון שקל בסך הכל, בהובלת משרד הפרסום החדש של הרשת, בורודה קפלן.
במרכז הקמפיין, אשר יעלה בערוצים המסחריים, רדיו, עיתונים ודיגיטל, יעמוד הפרזנטור החדש של הרשת, עידן אלתרמן, אשר יוביל את מסע הפרסום הנרחב לחידוש המותג. צעד זה מסמל את התפתחותה של הרשת ואת רצונה להדגיש את המגוון הרחב של מוצרי החשמל שהיא מציעה, לצד מוצרי האלקטרוניקה והקולנוע שהיא ידועה בהם.
 
רשת "עולם הקולנוע והחשמל", אשר פועלת בשוק הישראלי מאז 2001, מונה 20 סניפים מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום ונמצאת בגידול מתמיד, מציעה מגוון רחב של מוצרים לבנים ובהם: מכונות כביסה, מקררים, שואבי אבק, מזגנים וכן מסכי טלוויזיה ומקרני קול מתקדמים, מהמותגים המובילים ביותר בעולם.
הרציונל מאחורי שינוי השם נעוץ ברצון להדגיש את המגוון הרחב של מוצרי החשמל שהרשת מציעה. הוספת המילה "חשמל" לשם החברה נועדה להעלות את המודעות למוצרים שאינם נקשרים באופן טבעי עם שם הרשת המקורי, ובכך לשקף נאמנה את ההיצע המקיף של הרשת, ויחד עם זאת להשאיר את המותג של "עולם הקולנוע " אשר מזוהה ללקוחות הרשת הנאמנים וקיים כבר מעל ל-20 שנה.
דניאל בר שדה סמנכ"ל השיווק של רשת "עולם הקולנוע והחשמל": "השם החדש משקף את המגוון הרחב של מוצרינו ואת המחויבות שלנו לספק ללקוחותינו פתרונות מתקדמים בעולמות הקולנוע, החשמל והאלקטרוניקה. אנו מתרגשים לצאת למסע חדש זה יחד עם עידן אלתרמן ומשרד בורודה קפלן. שינוי השם מסמל את התפתחות הרשת ואת הרצון שלנו להנגיש ללקוחותינו את כל מגוון המוצרים שאנו מציעים."
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    הרשת משקיעה 7 מיליון שקל שהצרכן ישלם על זה בכל מוצר שיר
    אחד שחושב 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כתבה שגרמה לי לא לרצות לקנות במקום להשקיע בפרזנטרים ויחסי ציבור תמכרו במחיר נמוך ותנו שירות תאמינו לי שזה הרבה יותר אפקטיבי
    סגור
  • 7.
    מאחל לכם בהצלחה
    אחד שמבין 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מקום לעוד,רשת חשמל טובה וזולה
    סגור
  • 6.
    אלתרמן יהיה הפרצוף של המותג ..
    טל 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעדיף לקנות אצל מי שאוהב מזרחים .
    סגור
  • 5.
    עולם הזיבי והחשוורוש ... נו באמת. במילה אחת: יקרנים (ל"ת)
    אברם 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    סניף סגולה בפ"ת
    אורן 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יורי מסניף סגולה בפ"ת נחמד מאד קניתי מהם תנור גז מהסניף הישן (היום הם יושבים במיתחם מעל לאושר עד לייד החנות של סמסונג ) תנור טוב עובד כבר 3 שנים ללא בעיות
    סגור
  • 3.
    7 מיליון על מיתוג ???
    צ 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה בעיה להוסיף את הכיתוב "והחשמל" בלי משרד פירסום ?
    סגור
  • 2.
    תוספת
    דאאן 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    במסגרת המיתוג החדש והאופנה הרווחת בארץ,אני מציע לכם למתג את הרשת שלכם כך: "עולם הקולנוע ,החשמל והביטחון "
    סגור
  • 1.
    חחח אתם רציניים? באיזה שנה אתם חיים (ל"ת)
    מנהל שיווק 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אוהבים
    שחר 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אחלה רשת מנסיון אישי
    סגור