שיווק ופרסום

ג'וזי זירה חושף לראשונה את התינוק שלו: "לא האמנתי שהוא שלי"

רשת אופנת הגברים מאניה ג'ינס, משיקה קולקציית סתיו וחג לגברים. את קמפיין המותג שעלותו הכוללת מוערכת בכמיליון וחצי שקל מוביל ג'וזי זירה ולראשונה התייצב על סט הצילומים - כאבא, יחד עם אם בנו שירן ובנו בן השלושה חודשים רון. זירה הודה: "היא מגדלת את הילד, היא זאת שאיתו כל הזמן .לא ידעתי אם אני רוצה להיות חלק מהחיים שלו"
מערכת ice | 
גוזי זירה ובנו (צילום ניר פקין ושי יחזקאל)
רשת אופנת הגברים מאניה ג'ינס, משיקה קולקציית סתיו וחג לגברים. את קמפיין המותג שעלותו הכוללת מוערכת בכמיליון וחצי שקל מוביל האומן הבינלאומי וכוכב הריאליטי ג'וזי זירה, ולראשונה התייצב על סט הצילומים - כאבא.
הקמפיין עתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה בדגש על פלטפורמות דיגיטליות, טלוויזיה ושילוטי חוצות. על סט הצילומים חשף ג'וזי זירה את היותו אבא לתינוק בן 3 חודשים בשם רון מיכאל זירה ואת אם בנו שירן. 
‎בקולקציה ניתן לראות מבחר פרטי קז'ואל מבדים חדשניים, הכוללים טכנולוגיית בד מתקדמת. הגזרות השונות בקולקציה מותאמות למגוון רחב של מבני גוף ומתמקדות בטרנדים הכי חמים. בנוסף לכך, כוללת הקולקציה: מגוון סטים קיציים, מכופתרות ממגוון בדים וגזרות, ג'ינסים ודגמ"חים, טי שירטים ,קולקציית פוטרים, ג'קטים ומעילים.
ג'וזי זירה בצילומים לקמפיין של מאניה ג'ינס (צילום: ניר פקין ושי יחזקאל)
ג'וזי זירה בצילומים לקמפיין של מאניה ג'ינס (צילום: ניר פקין ושי יחזקאל)

במסגרת הקמפיין, ג'וזי שוחח עם "מאקו", שם דיבר לראשונה על התינוק החדש שנולד לו לפני שלושה חודשים והודה: "זה קצר מוזר לי. הייתי צריך זמן כדי לעכל את זה. אני ואמא שלו שירן בקשר חיובי. זאת לא בדיוק הורות משותפת. היא מגדלת את הילד, היא זאת שאיתו כל הזמן .לא ידעתי אם אני רוצה להיות חלק מהחיים שלו כי זה לא בא בצורה טבעית. הייתי מופתע ובהתחלה גם לא האמנתי שהוא שלי, עד שעשיתי בדיקת אבהות".
 אליאור אסלן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת מאניה גרופ, מסר: ״לקולקציית סתיו-חורף של מאניה יש אמירה אופנתית חזקה וייחודית, היא משלבת את הצורך בסגנון חורפי עכשווי מצד אחד, ואת ההתכתבות של המותג עם הטרנדים המובילים בעולם האופנה יחד עם נוחות בלתי מתפשרת”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה