שיווק ופרסום

סולד אאוט: זה פרויקט הנדל"ן בו נמכרו כל שטחי המסחר והמשרדים

בריטניה ישראל סיימה לשווק בהצלחה פרויקט מאתגר למסחר ותעסוקה, בהיקף של מעל 23 אלף מטר. מדובר במגדל משרדים וחנויות ברחוב הלח"י: "סיימנו לשווק את הפרויקט במשך כשנה בתקופה ששוק הנדל"ן נעצר לפרקים". יזם המדיה טובי כוכב: "שיווק הפרויקט החל לאחר שסביבת הריבית כבר החלה לעלות, מה שהבריח לא מעט משקיעים"
מערכת ice |  1
בריטניה ישראל (צילום סטודיו קסם)
למרות המצב ועל רקע התנודתיות בשוק הנדל"ן, בריטניה ישראל סיימה לשווק בהצלחה פרויקט מאתגר למסחר ותעסוקה, בהיקף של מעל 23 אלף מטר, ברחוב הלח"י בצמוד להמשך הפיתוח של פארק הירקון.
מדובר במגדל משרדים וחנויות ברחוב הלח"י, ציר מסחרי מרכזי בא.ת בני-ברק, אשר הציע למשקיעים בו לקחת חלק בפרויקט אטרקטיבי הנהנה מנגישות ייחודית מצד אחד ומהצעת מכר חסרת תקדים אשר מאפשרת למשקיע להנות מהגדלת הזכויות אשר מקודמת במסגרת תב"ע חדשה בסמכות הוועדה המחוזית.
מטעם בריטניה ישראל נמסר: "אנו שמחים לבשר על שתי הצלחות חסרות תקדים בזמן כל כך קצר. סיימנו לשווק את הפרויקט במשך כשנה בתקופה ששוק הנדל"ן נעצר לפרקים. כפי שזיהינו את פוטנציאל הגדלת זכויות ומצאנו לנכון לתת למשקיעים ליהנות מההשבחה – בחודש יוני התקבל מסמך החלטות מהועדה המחוזית, אשר מאשר את הגדלת נפחי הבינוי ואת הגובה בהתאם לתנאים הנדרשים". 

טובי כוכב (צילום: ליאור נאור)
מי שאמון על שיווק המגדל, יזם המדיה טובי כוכב, שניהל את מערך הפרסום במדיות השונות מספר כי: "שיווק הפרויקט החל לאחר שסביבת הריבית כבר החלה לעלות מה שהבריח לא מעט משקיעים פוטנציאלים, ובד בבד בצל הלחימה בדרום נקלענו למצב בו אנחנו חייבים להתאים את המסרים ואת ערוצי השיווק תוך רגישות יתרה במטרה לא לייצר אפקט שלילי אשר ייתפס כניצול ציני של המצב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תותח על חלל אין אנשים כאלו (ל"ת)
    ירדן מלול 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור