שיווק ופרסום

עומר חזן על חיי הרווקות: "בנות מתחילות איתי, זה גדול"

עומר חזן חולם על תפקיד הוליוודי גדול בחו"ל כמו גל גדות, ואף מלחמה לא תעצור אותו. הוא מצטלם לקמפיין אופנה וחושף את החיים שלו כרווק נחשק: "מאמין שהקב"ה ישלח לי את הדבר המדויק עבורי"
אפרת קרסנר |  2
עומר חזן מדגמן (צילום רחלי נפתלי)
השחקן עומר חזן, כוכב הסדרה "שבאבניקים", קיבל לאחרונה את הטייטל פרזנטור כשהצטרף לקמפיין של מותג האופנה Twentyfourseven. הבוקר (חמישי) התקיימו הצילומים לקולקצית הקיץ בבריכה.
חזן סיפר לאתר ice כי הוא ממשיך בכל הכוח לעבוד על קריירת המשחק שלו בארץ ובחו"ל, ולמרות שמאז ה-7 באוקטובר האנטישמיות גברה, חזן אומר כי אין שום דבר שיעצור אותו בדרך להגשים את החלום הכי גדול שלו לקבל תפקיד בהוליווד. הוא מספר כי קריירת המשחק בחו"ל היא הדבר החשוב לנגד עיניו: "זה עדיין החלום שלי, חד משמעי. זה תמיד יהיה החלום לא משנה איך כמה למה".
חזן חשף גם כי אחרי תקופה של זוגיות עם כוכבת הרשת האמריקאית, ומספר חודשים לאחר שנפרד מבת זוגו לפני כן גיל שטרית, הוא שוב רווק.
לאחרונה נפרדת מבת הזוג, אתה רווק מבוקש? אפשר להתחיל איתך?
"אני רווק ברוך ה', אין לי זמן כרגע למשהו. כשיהיה אני מאמין שהקב"ה ישלח לי את הדבר המדויק ביותר. כרגע אני נהנה מהלבד שלי מהכיף שלי. מטייל להרבה ועובד הרבה, לוקח קצת זמן עם המשפחה והחברים כי הרבה זמן לא הייתי בארץ."
בנות מתחילות איתך?
"בנות מתחילות איתי, אגב זה מהמם בעיניי, זה מקסים ויפה. יש בזה משהו נורא גדול מהאירוע. כשבחורה מתחילה איתך זה משהו מאוד יפה".
 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזל שאבא שבשמיים נתן לך יופי, כי בשאר
    רחלי 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הוא חסך נראה לי
    סגור
  • 1.
    ברור שיתחילו
    שושה 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ילד כזה יפה במלוא מובן המילה ושאפו לבנות שהתחילו איתו
    סגור