שיווק ופרסום

דרמה בקמפיין: עדן פינס הובהלה לטיפול רפואי, הצילומים בוטלו

הדוגמנית והמגישה היתה אמורה להצטלם הבוקר לקמפיין חדש של 'טופ טן' וגם העיתונאים הוזמנו. אלא שעדן פינס התעוררה הבוקר עם פנים נפוחות בשל תגובה אלרגית, ובמקום להצטלם נלקחה לטיפול רפואי
מערכת ice |  1
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
בשבוע שעבר פורסם כי עדן פינס, הדוגמנית ומי שמנחה בין היתר את הריאליטי "לאב איילנד", תצטלם לקמפיין של מותג האקססוריז והאופנה "טופ טן", תמורת סכום צנוע של למעלה מחצי מיליון שקל. הבוקר (רביעי) אמורים היו להתחיל הצילומים החגיגיים ואפילו העיתונאים הוזמנו לסט כדי לסקר. אלא שברגע האחרון הכל השתבש.
פינס התעוררה הבוקר עם פנים נפוחות, כתוצאה מתגובה אלרגית. במקום להגיע לסט, היא פנתה לטיפול רפואי. למי שמודאג, נמהר להרגיע כי שלומה טוב. אלא ששלום יום הצילומים המתוכנן לקראתו הכל היה מוכן פחות טוב - והעיתונאים שהוזמנו קיבלו הודעה ברגע האחרון: "בוקר טוב, צילומי קמפיין החורף של 'טופ טן' לא יתקיימו היום. עדן קמה בבוקר עם חצי פנים נפוחות ופונתה לטיפול רפואי. הצילומים יידחו למועד אחר, נעדכן אתכם בהקדם במועד החדש".
זו הפעם השניה בחודש האחרון שהמצב הרפואי משבש את התוכניות של עדן פינס, לאחר שבחודש שעבר פרסמה באינסטגרם שלה כי היא חזרה לפקוד את מכון הכושר, לאחר כמעט חודש שבו לא הגיעה לאימונים תכופים. והסיבה לדבריה: "חטפתי קורוני (קורונה) באיביזה ומאז הגוף שלי מפורק. היום עשיתי ריסטארט עם פילאטיס, דיקור ותמציות. עכשיו אין תירוצים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלרגיה למה? לבוטוקס (ל"ת)
    לול 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור