שיווק ופרסום

מותג האופנה האהוב נוחת בקניון רמת אביב - למשך חודש בלבד

מותג האופנה האהוב MISS NORI משיק חנות פופ חדשה, למשך חודש, בקניון רמת אביב. בנוסף, המותג מכריז על פרזנטורית חדשה שמצטרפת לקארין עליה
מערכת ice | 
MISS NORI (צילום אור גפן)
מותג הבגדים האהוב "מיס נורי" פותח חנות פופ בקניון רמת אביב למשך חודש, החל מה-28.7. באירוע שנערך היום (שני) חשפו במיס נורי גם את הפרזנטורית החדשה של המותג, ספיר נרקיס, אשר מצטרפת לפרזנטורית הקיימת קארין עליה. 
בחנות החדשה בקניון רמת אביב יוכלו להנות הלקוחות מקולקציה חדשה, לצד הפריטים האהובים ביניהם חולצות וגופיות בייסיק, ג'ינסים, מכופתרות, שמלות ופריטי קרושה.
אלינור ברוך יושע, בעלים ומייסדת "מיס נורי" אמרה בהתרגשות: "חנות הפופאפ החדשה בקניון רמת אביב נפתחת בעקבות הביקוש של קהל לקוחותינו להגיע ולמדוד פיזית את הבגדים שלנו, ואני מתרגשת לראות אתכן נהנות יחד איתנו מהקולקציות החדשות והמגוונות עליהן עבדנו במשך חודשים. הפופ-אפ מהווה צעד נוסף בהתרחבות החברה בשנים האחרונות, שהולכת ומתבססת כמותג בגדים מצליח ומוביל בישראל".  


צילום: אור גפן

על המותג נמסר: ""מיס נורי" הוקם בשנת 2014 על ידי אלינור ברוך יושע, כשעוד הייתה סטודנטית למשפטים אבל ידעה שהלב שלה בכלל שייך לעולמות האופנה. היום עומד לצד אלינור צוות שלם שיחד דואגים לשדרג לכן את המלתחה עם הסטייל הכי מושלם והפריטים שהם הכי מאסט. הוויז'ן של המותג הוא להביא ללקוחות את הפריטים שאלינור הכי אוהבת ללבוש- במחיר שהכי הייתה רוצה לקנות אותם, ומעכשיו- לעכשיו- כמו שאנחנו אוהבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה