שיווק ופרסום

איילון ביטוח בשינוי מהפכני: זה החידוש של החברה

איילון ביטוח הציגה שפת מיתוג חדשה לחברה שצפויה לרענן את המותג הוותיק. "שפת המותג החדשה משמרת את העוצמה היציבות של איילון"
מערכת ice | 
איילון ביטוח (צילום שלומי מזרחי)
איילון מתחדשת: כשנתיים לאחר שרכשה את חברת הביטוח הדיגיטלית WeSure וזמן קצר לאחר שאושר המהלך להכנסתה של ווישור תחת איילון כחברה בת דיגיטלית, איילון, מחברות הביטוח הבולטות והוותיקות בישראל, השיקה היום מיתוג חדש ועדכני שיחליף את הלוגו והמיתוג הקיים, אשר שימש את החברה במשך כ-30 שנה. 
לאחר שורת מהלכים אסטרטגיים שהתבצעו באיילון בשנים האחרונות, עברה החברה לרווחיות רצופה ומתמשכת. כך, במהלך הרבעון הראשון של 2024 הציגה רווח כולל שהסתכם בכ-39.2 מיליון שקל, פי 4.7 מרווחי הרבעון המקביל אשתקד. בנוסף, לאחרונה השלימה איילון את רכישת ווישור הדיגיטלית, במהלך שיאפשר לחברה להרחיב את פעילותה, תוך שמירה על אסטרטגיית מכירת מוצרי ביטוח באמצעות סוכני ביטוח מקצועיים.
שרון רייך מנכ"ל, איילון ביטוח: "איילון מציגה צמיחה מרשימה המשקפת יישום מוצלח של התוכנית האסטרטגית הרב שנתית של החברה, כחלק מתהליך התחדשות כוללת. אנו ממשיכים להתקדם ולצמוח, תוך שמירה על המקצועיות והיציבות המאפיינות את איילון למען מבוטחיה, עובדיה וסוכניה."
יעל פאר-סגל, סמנכ"לית ומנהלת אגף שיווק, שירות ותקשורת בחברה: "התהליך התבצע עם חברת המיתוג המובילה 'פירמה', ובסופו הגענו לתובנה כי האנרגיה של העשייה בחברה, הבאה לידי ביטוי בשליחות שבשירות למבוטחים ולסוכנים, בחדשנות המוצרים ובהישגים הרבים, היא הביטוי של העשייה שלנו והיא זו שתעמוד במרכז השפה והמוקד הרעיוני."

המיתוג החדש של איילון ביטוח
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה