שיווק ופרסום

ממקאן לפובליסיס: זו הבכירה שתכהן בג'וב היוקרתי

שני שאול ונגוש, סמנכ״לית לקוחות במקאן תל אביב, תמונה לתפקיד מנכ״לית משרד הפרסום ליאו ברנט. יוסי לובטון, מנכ"ל ויו"ר פובליסיס: "אין לי ספק ששני, יחד עם הצוות המוביל בליאו ברנט, ימשיכו להוביל את המשרד להצלחות נוספות". כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
שני שאול ונגוש (צילום מיכאל טופיול)
שינויים משמעותיים בקבוצת פובליסיס ישראל היום (רביעי) עם מינויה של שני שאול ונגוש למנכ"לית ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס. שני שאול ונגוש תחליף את אימי עירון, שתמשיך לנהל את סוכנות מיתוג המעסיק של הקבוצה, לייק א ריינבואו.
שני שאול ונגוש מגיעה לליאו ברנט ממשרד הפרסום מקאן תל אביב, שם כיהנה כסמנכ״לית לקוחות במשך שש השנים האחרונות. לפני כן, הייתה מנהלת התקשורת השיווקית של סופר-פארם והחלה את הקריירה שלה במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס.
יוסי לובטון, מנכ"ל ויו"ר קבוצת פובליסיס, מסר לאחר המינוי: "אני שמח על הצטרפותה של שני לקבוצה. ליאו ברנט הוא אחד המשרדים המובילים של קבוצת פובליסיס בעולם ואחד ממשרדי הקריאייטיב היצירתיים בישראל. אין לי ספק ששני, יחד עם הצוות המוביל בליאו ברנט, ימשיכו להוביל את המשרד להצלחות נוספות".
עוד הוסיף: "אני מודה לאימי עירון על הנהגתה בליאו ברנט בשלוש השנים האחרונות, שמח שהיא תמשיך להיות חלק מהנהלת הקבוצה בישראל ותמשיך לנהל את סוכנות מיתוג המעסיק שהיא הקימה ואשר מובילה את תחום מיתוג המעסיק בישראל."
אתי עבדי, מנכ"לית מקאן תל אביב נפרדה: "אני מודה מאוד לשני על עבודתה ועל היותה שותפה מלאה לצמיחה המואצת של מקאן בשנים האחרונות. שני עומדת למנכל משרד פרסום אחר בענף ואנחנו גאים גם בכך שמקאן ממשיכה להנפיק מנהלים מובילים"
שני שאול ונגוש עצמה מסרה לאחר המינוי: "אני גאה על פרק הזמן במקאן, בה זכיתי להוביל לקוחות ולנהל מהלכים משמעותיים ושמחה לחזור לקבוצת פובליסיס. אני מצפה לעבוד עם הצוות המוכשר והמוביל בליאו ברנט ולהמשיך לקדם את היצירתיות והחדשנות במשרד".
כזכור, השבוע בפובליסיס חגגו הישג משמעותי עם רכישתה של Influential - סוכנות ופלטפורמת המשפיענים הגדולה בעולם. יוסי לובטון, יו"ר ומנכ"ל פובליסיס ישראל התייחס לרכישה המשמעותית של קבוצת פובליסיס העולמית: "חדשות אדירות. אנו נרגשים לקבל את Influential למשפחת פובליסיס! רכישה זו על ידי פובליסיס העולמית מהווה ציון דרך משמעותי עבור הקבוצה שלנו ומחזקת את מחויבותנו לחדשנות ומצוינות בשיווק באמצעות משפיענים. עם הטכנולוגיה המתקדמת של Influential ורשת היוצרים הרחבה שלהם, בשילוב עם נכסי הנתונים הייחודיים והטכנולוגיות של הקבוצה אנו מוכנים לספק ערך חסר תקדים ללקוחותינו".
עוד הוסיף: "יחד, נוביל את הדרך של כלכלת המשפיענים המתפתחת וניצור חיבורים משמעותיים מונחי נתונים בין מותגים לקהלים שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה