שיווק ופרסום

יו"ר פובליסיס ישראל חוגג הישג: "חדשות אדירות, ערך חסר תקדים ללקוחותינו"

ציון דרך משמעותי בקבוצת פובליסיס העולמית עם רכישתה של Influential - סוכנות ופלטפורמת המשפיענים הגדולה בעולם. יו"ר פובליסיס ישראל, יוסי לובטון: "ציון דרך משמעותי עבור הקבוצה שלנו, אנו מוכנים לספק ערך חסר תקדים ללקוחותינו".
מערכת ice | 
יוסי לובטון פובליסיס (צילום גבע טלמור)
יו"ר ומנכ"ל פובליסיס ישראל, יוסי לובטון, הגיב אתמול (ראשון) למהלך משמעותי של קבוצת פובליסיס העולמית, עם רכישתה של Influential - סוכנות ופלטפורמת המשפיענים הגדולה בעולם. העסקה כפופה לעמידה בתנאי סגירה מקובלים לרבות אישורים רגולטוריים וצפויה להיסגר בסוף אוגוסט 2024.
על פי הודעת קבוצת הפרסום והשיווק פובליסיס העולמית, נחתם הסכם סופי לרכישת Influential, חברת השיווק העולמית המחברת המחברת באופן אותנטי בין מותגים לקהלים על ידי פיתוח, פריסה ואופטימיזציה של קמפיינים דיגיטליים מונעי משפיענים.  חברת שיווק המשפיענים הגדולה בעולם, לפי הכנסות, עם פלטפורמת טכנולגית המבוססת על בינה מלאכותית וכוללת: למעלה מ-100 מיליארד נקודות נתונים, יחד עם הרשת שלה של למעלה מ-3.5 מיליון משפיענים ויוצרים, כולל גישה ונתונים על 90% מהמשפיענים הגלובליים עם יותר מ-1 מיליון עוקבים, ועם יותר מ-300 מותגים ברחבי העולם כלקוחות ביניהם: גוגל, מקדנולדס, אמזון ועוד.
על פי הודעת פובליסיס, מדובר על מהלך משמעותי שיעזור לקבוצה להעצים את החיבור בין המותגים והצרכנים וכמו כן, להמשיך לפתח את תחום כלכלת המשפיענים, השיווק ברשתות החברתיות וההשקעה בפרסום בטלוויזיה. היכולות והכלים של Influential ישולבו בתוך מערך שירותי הקריאייטיב, הדאטה והטכנולוגיה של הקבוצה ויהוו מכפיל כח שעתיד להשפיע על כל לקוחותינו.
בישראל, מובילה את פעילות המשפיענים של קבוצת פובליסיס סוכנות התוכן C, סוכנות התוכן הישראלית המעוטרת ביותר, כולל זכייה במספר פרסים בינלאומיים על פעילותה בתחום המשפיענים, ביניהם פרס ה-Webby Awards הנחשב לאוסקר של עולם הדיגיטל, פרס הגרנד-פרי בפסטיבל ניו-יורק על פעילות התוכן באמצעות משפיענים הטובה ביותר בעולם ועוד.

הודעת הרכישה של Influential 
יוסי לובטון, יו"ר ומנכ"ל פובליסיס ישראל התייחס לרכישה המשמעותית של קבוצת פובליסיס העולמית: "חדשות אדירות. אנו נרגשים לקבל את Influential למשפחת פובליסיס! רכישה זו על ידי פובליסיס העולמית מהווה ציון דרך משמעותי עבור הקבוצה שלנו ומחזקת את מחויבותנו לחדשנות ומצוינות בשיווק באמצעות משפיענים. עם הטכנולוגיה המתקדמת של Influential ורשת היוצרים הרחבה שלהם, בשילוב עם נכסי הנתונים הייחודיים והטכנולוגיות של הקבוצה אנו מוכנים לספק ערך חסר תקדים ללקוחותינו".
עוד הוסיף: "יחד, נוביל את הדרך של כלכלת המשפיענים המתפתחת וניצור חיבורים משמעותיים מונחי נתונים בין מותגים לקהלים שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה