שיווק ופרסום

מבצע חדש: קנו נעליים וקבלו זוג כרטיסים לסרט במתנה

רשת  גלי יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת הפצת הסרטים  'טוליפ אינטרטיימנט' (Tulip Entertainment) לרגל השקת הלהיט של הקיץ לילדים: "להציל את היער". השת"פ ילווה בקמפיין בהשקעה של 250 אלף ₪ ויכלול פרסום רחב  בדיגיטל,  בנכסי הסושיאל של שתי החברות, פרסום במועדני הלקוחות ופעילות משפענים 
מערכת ice | 
סרט השנה הישראלי (צילום freepik)
רשת ההנעלה "גלי" וחברת 'טוליפ אינטרטיימנט' (Tulip Entertainment), המפיצה הבלעדית של סרטי אולפני וורנר ברוס ואולפני יוניברסל בישראל, יוצאות בשיתוף פעולה לרגל השקת הלהיט של הקיץ לילדים: "להציל את היער".
במסגרת השת"פ, כשבוע לפני עלייתו לאוויר של הסרט תיערך בישראל פרמיירה,  ב 2.8 להקרנה חגיגית של הסרט החדש לילדים: "להציל את היער",  בהוט סינימה בעופר הקניון הגדול פתח תקוה. בנוסף, כחלק משיתוף הפעולה, יתקיים מבצע לקהל הרחב, במסגרתו במהלך חודש אוגוסט ברכישת נעלי גלי בשווי 240 ₪  ב 23 סניפים נבחרים, מקבלים במתנה זוג כרטיסים לסרט, למימוש בבתי הקולנוע ברחבי הארץ.
הפרמיירה תכלול הקרנת בכורה של הסרט למוזמנים בלבד: כוכבי רשת, אנשי תקשורת, מובילי דעת קהל, סלבס משפיענים וילדיהם, שייהנו מחשיפה ראשונה לסרט, חוויות ואטרקציות בהקרנה, וחלוקת שוברי הנחה למימוש ברשת גלי. 
המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של 250 אלף שקל ויכלול בין היתר פרסום רחב בדיגיטל, פרסום בכל נכסי הסושיאל של שתי החברות, פרסום במועדני הלקוחות, באמצעות פעילות משפיענים נרחבת וברצפת המכירה בכל סניפי רשת גלי בפריסה ארצית.
לדברי גנית אלון, סמנכ"לית שיווק בקבוצת בריל המפעילה את רשת גלי: "מדובר במהלך רחב שהוא חלק מהאסטרטגיה של המותג שנבנתה במטרה להעניק ללקוחותינו ערך מוסף וחווית קנייה ייחודית לכל המשפחה. זה התחיל בשיתוף פעולה שעשינו עם חברת אלטמן בתחילת השנה, וממשיך עכשיו עם טוליפ אינטרטיימנט, למרות עולמות התוכן השונים של שני המותגים, יש לנו ממשק של קהל יעד זהה בעל אותם ערכים: חוויה, איכות ומשפחה".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה