שיווק ופרסום

כוכב "ארץ נהדרת" תוקף את הדוגמנית בלה חדיד

הדוגמנית פרסמה הצהרה בנוגע לסערת קמפיין אדידס וטענה כי רצח היהודים באולימפיאדת מינכן אינו מייצג את הפלסטינים: "פלסטין אינה שם נרדף לטרור". הקומיקאי מקשת 12 תקף אותה בתגובה
מערכת ice | 
בלה חדיד (צילום אינסטגרם)
כוכב קשת 12 ו"ארץ נהדרת" הקומיקאי אוראל צברי יוצא הבוקר (שלישי) נגד בלה חדיד.
בלה חדיד פרסמה סטורי בו היא מגיבה על סערת קמפיין אדידס. כזכור חדיד נבחרה לככב בקמפיין שמעלה מודעות לרצח היהודים באולימפיאדת מינכן 1972, ולאחר תגובות קשות של יהודים וישראלים ברחבי העולם חברת אדידס הסירה אותה ממנו.
בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה חדיד כי פלסטין אינה שם נרדף לטרור: "אני לא מאמינה בשנאה בשום צורה, כולל אנטישמיות. לקשר את שחרור העם הפלסטיני לפיגוע כה טרגי, מכאיב לי בלב. פלסטין אינה שם נרדף לטרור והקמפיין הזה הדגיש בלי כוונה אירוע שאינו מייצג את מי שאנחנו. אני פלסטינית גאה. לנצח אעמוד לצד עמי פלסטין בעודי ממשיכה לתמוך בעולם נקי מאנטישמיות. לאנטישמיות אין מקום בשחרור העם הפלסטיני".

(מתוך חשבון האינסטגרם הרשמי של בלה חדיד)
ב"ערב טוב עם גיא פינס" פרסמו את דבריה של חדיד, וגרמו לקומיקאי אוראל צברי לתקוף את הדוגמנית בתגובה לפוסט. צברי כתב: "ההגדרה במילון לטרור זה פלסטלין. אין רגע בהיסטוריה שלא פעלו בטרור".

(תגובתו של אוראל צברי לפוסט בחשבון האינסטגרם של "ערב טוב עם גיא פינס" שפרסם את דבריה של בלה חדיד)
נזכיר כי אדידס ישראל הודיעה כי לא תשתמש בתמונות מהקמפיין הגלובלי בהובלת בלה חדיד, עם השקתה המחודשת של נעלי ה-Cult SL 72. הדגם, שהושק לראשונה ב-1972 לקראת אולימפיאדת מינכן, נושא עמו מטען היסטורי כבד. לאחר מכן אדידס העולמית החליטה לבטל את הקמפיין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה