שיווק ופרסום

נועה קירל בריאיון: "אוכלת מה שאני רוצה, מסר לבנות אחרות"

נועה קירל פותחת הופעה נוספת בפארק הירקון, ובריאיון ל-ice היא מדברת על דימוי גוף, האנטישמיות שחוותה באירוויזיון וגם על הפחד מכישלון: "יש תמיד את החששות האלה"

אפרת קרסנר |  4
נועה קירל (צילום אפרת קרסנר)
נועה קירל מדברת בהרחבה ומתייחסת לבעיות דימוי הגוף שמלוות בני נוער וצעירים, וחושפת איך היא מתמודדת עם הלחץ שמסביבה.
קירל התייחסה לשאלות של אתר ice במסיבת העיתונאים לקראת הופעתה הרביעית בפארק הירקון, הופעת ענק שתופק ע"י קבוצת בלוסטון וניישן ישראל שבדרך כלל מפיקות הופעות גדולות לאומנים שמגיעים מחו"ל.
קירל חשפה כי חוותה אנטישמיות בתחרות השירים הבינלאומית: "הייתה הפגנה קטנה באירוויזיון נגד ישראל שכן קרתה, זה לא ריגש או הזיז יותר מדי אבל כן אנטישמיות מהבחינה של הניקוד והשיפוט, זה כן".
ביום יום קירל דואגת להעלות סטוריז שלה מתאמנת ועושה הרבה ספורט, אחרי שירדה משמעותית ממשקלה בשנים האחרונות וספגה ביקורות לא נעימות על המראה החיצוני שלה.
היא התייחסה למשקלה בשירה האחרון "אני", כשאמרה "יותר מידה, פחות מידה". לדבריה ההתמודדות עם הנושא הזה מלווה אותה כל הזמן: "יש הרבה אישוז עם אכילה ועם משקל וזה משהו שנמצא אצלי ביום יום, במיוחד שמגיל מאוד צעיר אני מקבלת המון ביקורות בנושא".
 

עוד אמרה קירל ל-ice כי עניין המשקל "תמיד נמצא שם, תמיד יכתבו עליי. מספיק יעשו עליי פפארצי בזווית מסויימת ויגידו על זה משהו. יש על זה כל הזמן שיח, וזה עדיין נמצא שם אז בחרתי להתייחס לזה בשיר כי זה משהו שמלווה אותי, דימוי גוף. זה משהו שמאוד הולך איתי, אז כן, אני לא אשקר זה תמיד בראש שלי ותמיד אני מול המראה".

("תמיד אני מול המראה". נועה קירל מציגה את פוסטר ההופעה בפארק במסיבת העיתונאים)
עוד אמרה קירל כי היא מתעסקת בזה לא מעט, ולמרות שהיא שומרת על המשקל שלה היא כן אוכלת כל מה שבא לה: "לכל אחד יש את הג'וק הזה בראש ובשביל זה אני כותבת שירים בשביל להעביר לעצמי מסרים, המרדף הזה אחרי המידות. לא משנה מה אעשה תמיד יגידו משהו וזה מתיש, ולא בא לי להתייחס לזה יותר מדי אז אני עושה את שלי. אני מתאמנת כי כיף לי, אני אוכלת מה שאני רוצה ואני אוהבת לאכול וגם רואים את זה. אני רוצה להעביר את המסר לבנות אחרות שמתעסקות בזה, מאוד חשוב לי".
בהמשך דיברה קירל על הקמפיין שעשתה עם קפה נמס עלית ועמותת רקפת, שמלווה צעירים ובני נוער שחווים חרדות חברתיות. לדבריה היא מכירה את החרדה יותר מהצד ולא מבפנים: "אני מאוד ברת מזל, זה לא פוגש אותי המון. אבל אני מכירה המון אומנים שחווים חרדה וזה משהו מאוד נפוץ בקרב אומנים, אני חווה אותו מההסתכלות שלי, זה מאוד מדובר ויוצא לי לשמוע על זה הרבה".
קירל הוסיפה כי כן עולות מדי פעם מחשבות על היום שבו ההצלחה או הקריירה תיגמר: "זה לא התקף חרדה, יש כמובן את החששות האלה. אבל אין לי אופציה שמשהו כזה יקרה, אני מאוד תלויה בקהל שלי, יש המון שאלות וחששות. כשפגשתי את הצעירים מרקפת היה לי כיף למצוא איתם גם נקודות דמיון וגם נקודות שוני".
היא לא פוסלת התייחסות לנושא החרדה וההתמודדות הנפשית איתה כשתיצור שירים בעתיד: "אני אתייחס לזה, לגמרי. אולי באמת כשאגדל. נגיד טיילור סוויפט מתייחסת לזה, אבל היא גדולה ממני וחוותה דברים מהניסיון שלה, אני אמנם רק בת 23 אבל אני מאמינה שזה יגיע", סיכמה קירל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איזו מלכה! (ל"ת)
    אנונימית 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    נועה את היית מלאה ועשית דיאטה אל תחראווטי אותנו (ל"ת)
    רק הליקוק יכול 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 2.
    כן...גם מאמינים לך (ל"ת)
    אני 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 1.
    לכי לעזה
    איציק 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 9
    לצנית עצובה
    סגור