ויראלי

נועה קירל חושפת: האם אנה זק תוזמן להופיע לצדה שוב?

במסגרת מסיבת עיתונאים שקיימה הבוקר לקידום המופע החדש שלה בפארק הירקון, שיתפה נועה קירל כי הפעם תעדיף לפנות לאמנים ישראליים והתייחסה לאירוח פוטנציאלי של אנה זק: "זה משהו שאני לגמרי ארצה לעשות, אז כן, אני מקווה שזה יסתדר"
רוני שיינר |  2
נועה קירל, אנה זק (צילום בלוסטון)
נועה קירל קיימה הבוקר (רביעי) מסיבת עיתונאים לרגל ההופעה החדשה שלה, הרביעית במספר, בפארק הירקון בתל אביב. 
קירל התייחסה להופעה בצל המלחמה: "זה אתגר, ואני אתייחס לזה ולא אהיה מנותקת מהסיטואציה. זה משהו שאני כל הזמן חושבת עליו. המופע עוד לא בנוי, אבל עכשיו זה בדיוק התהליך של ההתחלה ושל החשיבה. יש לי כמה רעיונות בראש שאנחנו רוצים להוציא לפועל שקשורים לחטופים ולהצדעה לחיילים. אין ספק שהמופע שלי ישלב תכנים כאלה, זה משהו שאני לא מוכנה לוותר עליו, אני חושבת שזה הכרחי וחשוב. אם יהיה משהו משהו שירגיש לי מנותק או לא קשור, אני אחשוב על זה כמה פעמים. זו תקופה שכל מה שרגיש הרבה יותר רגיש". 
קירל הוסיפה ושיתפה כי בשונה מהופעות קודמות בהן אירחה אמנים בינלאומיים, היא מתכננת לארח הפעם רק אומנים ישראלים: "בתקופה כזאת יש בי משהו שרוצה מאוד להצדיע דווקא לאמנים ישראליים. אני חושבת ומתמקדת יותר בזה, על להצדיע למדינה בתקופה כזאת". 
במופע הקודם בפארק, הזמינה קירל את הקולגה אנה זק להתארח, אך הדבר לא התאפשר מטעמי לו"ז של זק. לשאלה האם תזמין אותה גם הפעם, השיבה קירל: "יכול להיות. אני תמיד מנסה ותמיד מציעה למי שאני חושבת ורוצה, התשובה שלהם זה כבר תלוי בהם. זה תהליך, את פונה להמון אמנים, חלק יכולים, חלק לא, ואז את ממשיכה הלאה. זה לגמרי יכול להיות מעניין, זה משהו שאני לגמרי ארצה לעשות, אז כן, אני מקווה שזה יסתדר. לו"ז של אמנים זה לא קל, אז אני יכולה להבין למה בשנה שעברה זה היה קצת בעייתי. נראה לי שהשנה הלו"ז של האמנים קצת יותר פנוי, אז ננסה. אני אשמח". 
 
נועה קירל על אירוח אפשרי של אנה זק (מתוך מסיבת העיתונאים)
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דוד דביר בטח מתפוצץ מצחוק (ל"ת)
    המממ 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בשביל מה את צריכה אותה
    אודליה 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם תוריד את הרמה של המופע
    סגור