שיווק ופרסום

סופר פארם בבשורה ללקוחות: פותחת מרפאה חדש בעיר הזו

סופר פארם משיקה את המרפאה השביעית תחת רשת מרפאות האסתטיקה ביוטי קליניק, שנפתחה בעיר רעננה: "חלק ממהלך התרחבות משמעותי של הרשת. הביקוש לטיפולי אסתטיקה ויופי הולך וגובר"
מערכת ice | 
סופר פארם (צילום חן גלילי)
סופר פארם, קמעונאית בתי המרקחת והביוטי הישראלית, משיקה את המרפאה השביעית תחת רשת מרפאות האסתטיקה ביוטי קליניק, שנפתחה בעיר רעננה. המרפאה ממוקמת במרכז המסחרי בשכונת נווה זמר, ברחוב סשה ארגוב 23. 
מרפאת האסתטיקה ביוטי קליניק מבית סופר פארם ברעננה מציעה מגוון רחב של טיפולי אסתטיקה המיועדים לנשים וגברים כאחד, ביניהם: טיפולי הזרקות הכוללים פיסול פנים, עיצוב שפתיים, פיסול אף, מילוי שקעי עיניים, טיפול בקמטים וקמטוטים, עיצוב קו לסת וסנטר, ועוד. בנוסף לכך, תציע המרפאה, טיפולי PRP לפנים ("טיפולי ערפד"), טיפול PRP לעיבוי השיער, ומגוון הזרקות של בוטוקס, חומצה היאלורונית, וביו סימולטורים כמו רדיאס וסקולפטרה. 
המרפאה מציעה גם מכשור רפואי מתקדם מסוג מורפיאוס 8. מדובר על מכשור לטיפול מיצוק המבוסס על שילוב של שתי טכנולוגיות עוצמתיות: טכנולוגית גלי רדיו (RF) ומיקרונידלינג. בהמשך, יוצעו במרפאת רעננה טיפול להסרת נימים ברגליים, לטשטוש ושיפור מראה הרגליים, הקיים כיום כבר במרפאות תל-אביב ובת ים, וטיפול להפחתת זיעה בבית השחי, המבוצע באמצעות מכשיר miraDry. 
מרפאת ביוטי קליניק (צילום: סופר פארם)
יניב שגב, מנהל הפיתוח העסקי של סופר פארם, מסר: "פתיחת המרפאה החדשה ברעננה היא חלק ממהלך התרחבות משמעותי של רשת ביוטי קליניק. אנו רואים ביקוש הולך וגובר לטיפולי אסתטיקה ויופי, ומאמינים כי יש לנו את היכולת והניסיון לספק ללקוחותינו את החוויה הטובה ביותר. מרפאות ביוטי קליניק ידועות בסטנדרט האיכות הגבוה שלהן, ובהתמקדות בצרכים הטיפוליים האישיים של כל לקוח".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה