שיווק ופרסום

סופר פארם עושה מהפכה בסניפים: זה המוצר שיימכר לראשונה ברשת

מותג הטיפוח הישראלי FR?, המוכר בחדשנותו ומצליח בכל רחבי העולם, מגיע לסניפי סופר פארם ולסופר פארם אונליין, ויימכר לראשונה על ידי הרשת בישראל
מערכת ice | 
סופר פארם (צילום חן גלילי)
מותג הטיפוח הישראלי FRÉ, המוכר בחדשנותו ומצליח בכל רחבי העולם, מגיע לסניפי סופר פארם ולסופר פארם אונליין, ויימכר לראשונה על ידי הרשת בישראל. כך נודע הבוקר (רביעי).
FRÉ מעניק טיפול אנטי-אייג'ינג והגנה חדשנית מנזקי השמש, המוצרים מועשרים ברכיבים פעילים ייחודיים לטיפול בהזדקנות העור הנגרמת מקרינת השמש, והגנה פורצת דרך מנזקי השמש והסביבה. הפורמולות מצטיינות במרקמים קלילים וקטיפתיים אשר נספגים במהירות בעור, ועמידים בפני מים וזיעה. 
קולקציית המוצרים של FRÉ מבוססת על פטנט אנטי אייג'ינג רשום ובבעלות המותג - Argania Active Complex, פורמולה חדשנית ופורצת דרך המשלבת שלושה רכיבים מעץ הארגן: שמן ארגן, תאי גזע ותמצית מהעלים. התמהיל הייחודי בעל יתרונות בלתי נגמרים של אנטי אייג'ינג ואנטי דלקתיות. הפורמולה מגנה על העור מנזקי שמש ומצמצמת סימני ההזדקנות כך שהעור נותר חלק, לח וזוהר להפליא.
המותג FRÉ הוקם בשנת 2016 על ידי צמד שותפים, מיכאל אזולאי ומיכאל בן סעדון אשר שמו לעצמם למטרה לפתח פתרונות הגנה טבעיים ושיקום מנזקי השמש, כך שיהיו הבריאים ביותר, היעילים ביותר וכאלה שיעניקו את חווית הטיפוח הטובה ביותר.
כמו כן, חלמו לבנות מותג בעל השפעה חברתית וסביבתית חזקה, תוך יצירת עתיד טוב יותר לאנשים ולכדור הארץ. קהילת שגרירות המותג מקדמת בין היתר את האג'נדות החברתיות של FRÉ, המשתף פעולה ותומך בקהילת הנשים בתעשיית הארגן במרוקו, ארץ המקור של עצי הארגן ותמיכה בעמותות לקידום נשים ממעמד סוציו אקונומי נמוך, בארץ ובעולם.
המותג צבר תאוצה והפך להיות בין המובילים בעולם טיפוח העור. כיום המותג פועל באירופה ובארה"ב, ביניהם, ברשתות כדוגמת: Macy's, Revolve, Goopועוד. בחודש יוני האחרון אף הושק קו הטיפוח של המותג גם בהודו. המוצרים ידידותיים לסביבה ולגוף, 100% טבעיים, כל המוצרים נבדקו דרמטולוגית ולא נוסו על בעלי חיים.
מנכ"ל משותף ,FRÉ מיכאל אזולאי: "אנו שמחים ונרגשים להנגיש את מוצרי הטיפוח הייחודיים שלנו לקהל רחב יותר של צרכנים, שמעתה יוכלו לרכוש אותם בקלות בסניפי סופר-פארם. המותג צבר אהדה רבה בכל רחבי העולם, וכעת מגיע גם למדפים בחנויות ליד הבית. מהלך זה מרגש אותנו באופן מיוחד, כי לפני הכל, זהו מותג ישראלי, אשר הוקם בישראל וכלל מוצריו מיוצרים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה