שיווק ופרסום

קמחזי תקשורת חוגגת: זה החוזה החדש בו היא זכתה

חברת קמחזי תקשורת, רושמת השיג נוסף, לצד כל החברות הגדולות עימן היא עובדת, היא מודיעה שנבחרה לנהל את מערך הדוברות והדיגיטל של 'הקואליציה הישראלית לטראומה'
מערכת ice | 
אושרת קמחזי מנכ"לית "קמחזי תקשורת" (צילום רוני פרל)
משרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה "קמחזי תקשורת" וחברת הפרסום והדיגיטל "ברנדי" שבבעלותו, הודיעו על לקוח חדש, כאשר אלו נבחרו לנהל את מערך הדוברות, יחסי הציבור והדיגיטל של הקואליציה הישראלית לטראומה.
הקואליציה הישראלית לטראומה, מאגדת תחתיה כ-40 ארגונים, עמותות ומשרדי ממשלה, בתחום ההתמודדות בחירום בטיפול בטראומה נפשית ופוסט טראומה, במקביל לפיתוח חוסן נפשי בקרב האוכלוסייה בישראל. הארגון מקדם את הטיפול הלאומי בטראומה ובמוכנות לחירום ומכשיר מנהיגות, הכוונה ומשאבים לפני משבר, במהלכו ולאחר סיומו במטרה לייצר רצף שירותים נדרש.
מאז ה-7 באוקטובר, עלה באופן משמעותי הצורך במתן מענה חירום לתושבי ישראל, בטיפול בהשפעות הנפשיות הנגרמות מהמלחמה, יצירת חוסן קהילתי וחשיבות המודעות והסברה לתוכניות שהארגון מקדם.
משרד קמחזי תקשורת, בבעלותה של אושרת קמחזי, נחשב אחד השמות הגדולים בשוק התקשורת האסטרטגיה בזכות העובדה שהיא עובד עם שורה של חברות גדולות במשק הישראלי.
כאמור, הקואליציה הישראלית לטראומה מצטרפת לשורת הלקוחות אותם מייצג משרד קמחזי תקשורת, ביניהם ניתן למנות את: רשת הקמעונאות יוחננוף, מרכז השלטון המקומי בישראל, החברה למתנ"סים, חברת אורקל, קבוצת יאנגו, החברה הממשלתית לתיירות,  הכשרה, מימון ישיר, HIT  מכון טכנולוגי חולון, הייטקזון, פורום מיכל סלה, בית בלב ומכבי טבעי מקבוצת מכבי שירותי בריאות ועוד.
ברנדי היא סוכנות דיגיטל המתמחה בסושיאל וביצירת תוכן, אשר מנוהלת על ידי מרום סיני. הסוכנות, המלווה שורה של חברות גדולות ומרכזיות במנעד תחומים, בין היתר מייצגים ולמלווים את בית חולים שיב"א.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה