מינויים

Yango מחשבת מסלול מחדש? זה משרד היח"צ החדש שלהם

"קמחזי תקשורת" נבחרה לנהל את מערך הדוברות, יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית של מוצרי Yango בישראל- במסגרת ההסכם קמחזי תקשורת יהיו אחראים על פעילות כל מותגי Yango בישראל
מערכת ice |  1
אושרת קמחזי מנכ"לית "קמחזי תקשורת" (צילום רוני פרל)
משרדי יחסי הציבור "קמחזי תקשורת" זכה במכרז לניהול מערכי הדוברות, יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית של ענקית הטכנולוגיה העולמית Yango בישראל. במסגרת ההסכם קמחזי תקשורת יהיו אחראים על פעילות כל מותגי Yango בישראל, בין היתר:  Yango Deli, Yango Wind, Yango Delivery, Yango Market ו- Yango Taxi.
ענקית הטכנולוגיה Yango נחשבת לאחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם, הנסחרת בנאסד"ק ושוויה מוערך בכ-6.85 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם בהולנד והיא מעסיקה מאות אלפי עובדים ברחבי העולם. החברה מתמחה בפיתוח ויישום פתרונות טכנולגיים לחיי היומיום העירוניים, לרבות שינוע ושילוח, תחבורה שיתופית וכו'.
Yango העולמית נכנסה לשוק הישראלי לפני כ-8 שנים ומאז הפכה לאחת החברות המשמעותיות והצומחות בו. בשנה החולפת דיווחו בחברה על עלייה של עשרות אחוזים בכמות המשתמשים הישראליים באפליקציות השונות. כמו כן, Yango משתפת פעולה עם מותגי על ישראלים ובינלאומיים רבים, והיא פועלת, על שלל הפתרונות שהיא מספקת, בכל רחבי הארץ. בין לקוחות משרד היח"צ נמנים גם החברות המובילות במשק ביניהן, ענקית הטכנולוגיה אורקל, רשת יוחננוף, קבוצת מימון ישיר, חברת הביטוח הכשרה ומרכז השלטון המקומי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליצנים
    יוני 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בונוסים? שירות? בהצלחה למשתמשים. תנסו להשיג את השירות שלהם, בהצלחה
    סגור