שיווק ופרסום

רשת הרהיטים הגדולה מתחדשת: זו ההחלטה הדרמטית

רשת הרהיטים "שמרת הזורע" הודיעה על הבחירה בסוכנות השיווק Bright כסוכנות השיווק והפרסום שלה
מערכת ice | 
שלו רותם קוק ומייזליש (צילום עומרי מירון)
שמרת הזורע, מהחברות המובילות בתחום הרהיטים בישראל, הודיעה על בחירתה בסוכנות Bright כסוכנות השיווק והפרסום החדשה שלה. Bright תהווה את הזרוע האסטרטגית והביצועית של החברה בעולמות השיווק, ותקדם את המותג באמצעות יצירתיות, חדשנות ומקצועיות בלתי מתפשרת.
״לאורך עשרות שנות פעילות שמרת הזורע צמחה בזכות מצוינות והקפדה על איכות ללא פשרות, במוצרים ובשירות נאמן ללקוח״, אומרת כרמית בועז, מנהלת שיווק, שמרת הזורע. ״זיהינו בצוות של Bright את אותה שאיפה למצוינות והקפדה על איכות שמובילים ארגונים להצלחה. אנו בטוחים שביחד נוכל להביא את המותג, שכבר מוכר כיום בכל בית, שלנו לגבהים חדשים, ונמשיך להוביל את תחום הריהוט לבית".
במסגרת שיתוף הפעולה, Bright תנהל את כל היבטי השיווק של שמרת הזורע, כולל תכנון אסטרטגי, נראות מותג, ניהול קמפיינים בדיגיטל ובמדיה המסורתית ופיתוח תוכן קריאיטיבי. זאת, במטרה להגביר את הנראות של המותג ולהעמיק את הקשר עם קהל הלקוחות, תוך שמירה על ערכי החברה ומיקוד בחוויית הלקוח.
״זו זכות גדולה עבורנו לעבוד עם חברה כמו שמרת הזורע, שהיא מלב ליבה של התעשייה הישראלית״, אמר תום קוק, שותף ב-Bright. ״אנחנו מחויבים להביא לשמרת הזורע את התוצאות הטובות ביותר ולהעצים את נוכחותה בשוק באמצעות ופתרונות שיווק מתקדמים ויצירתיים״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה