משפט

בית המשפט נגד גדעון לוי: "לא עמד בנטל ההוכחה"

העיתונאי גדעון לוי טען כי בישיבת חומש תלו פלסטיני על עץ והתעללו בו, כעת בית המשפט החליט שלוי שיקר לאחר מאבק משפטי ממושך שכלל תביעה מצד הישיבה. למרות פסק הדין בית המשפט קבע שלוי לא ישלם את הפיצוי בסך 500,000 שקל
מערכת ice |  3
גדעון לוי (צילום משה שי פלאש 90)
בית משפט השלום בבת ים הודיע היום (ראשון) כי אמירתו של גדעון לוי שטען שבישיבת חומש תלו פלסטיני על עץ ושרפו את כפות רגליו, איננה נכונה. האירוע התרחש לפני שנתיים בערוץ 13 כחלק מפאנל שלוי השתתף בו.
לאחר האמירה של לוי החליט ראש ישיבת חומש, הרב אלישמע כהן, להגיש תביעה בסך 500,000 אלף שקל נגד לוי. השופט אודי הקר ציטט את דבריו של לוי באותו שידור: "אני הייתי כמה פעמים בחומש וראיתי את האנשים, וראיתי איך הם מתנהגים, וראיתי פלסטיני שאנשי חומש תלו אותו על עץ ושרפו לו את הרגליים". עוד התברר במשפט שלוי לא ראה בעצמו את האירוע שטען שקרה אלא שמע אותו מפלסטיני.
בית המשפט קבע כי: "הנתבע לא עמד בנטל ההוכחה להוכיח את הטענה בדבר האירוע בו לטענתו נער 17 פלסטיני נתלה ורגליו נשרפו. לא הוכח שהנער נתלה על עץ ורגליו נשרפו."
למרות הכחשת הטענות של לוי על ידי בית המשפט, השופט קבע כי העיתונאי לא יצטרך לשלם את 500,000 השקלים ואמר: "לעניין ההוצאות - ככלל, משנדחתה התביעה יש לפסוק הוצאות נגד התובעים ולטובת הנתבע, שזכה בהליך. אולם, בנסיבות העניין ומשמצאתי כשלים בפרסום שפורסם על ידי הנתבע, לא מצאתי לפסוק הוצאות. לפיכך: התביעה נדחית ללא צו להוצאות."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שופט פח אשפה!! לפטר בהקדם. (ל"ת)
    גיא 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    השופט הכי עלוב בעולם
    עורך דין ליטיגציה 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עיתונאי מעליל עלילת שקר גסה ללא כל ראיות, בא השופט ומוציא אותו בלי שום עונש. בושה, בזיון, עליבות בית המשפט
    סגור
  • 1.
    שופט עלוב ובזוי ! (ל"ת)
    אסף 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור