משפט

המשטרה עצרה נהג שדיבר בטלפון ולא האמינה: זה מה שמצאו ברכב שלו

בלשי לב הבירה ביקשו מהחשוד לעמוד בצד הדרך ומיד הריחו ריח חריף. בחיפוש מקיף נמצאו חומרים מסוכנים, ביניהם קטמין וקוקאין בכמויות גדולות. "נמשיך לפעול כנגד גידול, סחר והפצה של סמים, לצד זאת, לא ניתן להתעלם מעבירות תנועה חמורות"
מערכת ice | 
משטרת התנועה (צילום דוברות המשטרה)
מעצר שגרתי כביכול בעבירת תנועה הפך להיות תפיסת סמים מרשימה. בשבוע שעבר, במהלך פעילות, הבחינו בלשי תחנת לב הבירה בנהג המשתמש בטלפון הסלולארי שלו תוך כדי נהיגה באזור גבעת זאב. הבלשים ביקשו מהנהג לעצור את רכבו בצד הדרך ולא ציפו למה שמצאו במכונית שלו.
מיד עם המעצר הריחו השוטרים ריח חריף מאוד מהרכב שנעצר. הבלשים ערכו חיפוש ברכב החשוד וגילו חומרים החשודים כסמים מסוגים שונים: מריחואנה, קטמין וקוקאין. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה. צפו בחומרים שנמצאו ברכב:

סמים מסוגים שונים. החומרים שנמצאו ברכב ליד גבעת זאב. קרדיט: דוברות משטרת ישראל
על פי הודעת המשטרה, החשוד הוא צעיר בן 20 המתגורר בירושלים. הוא נעצר בחשד לעבירות סחר והספקת סמים. ביום שישי הוארך מעצרו על-ידי בית המשפט לטובת מיצוי החקירה בעניינו. המשטרה מסרה: "נמשיך לפעול כנגד עבירות הסמים בדגש לעבירות של גידול, סחר והפצה, במטרה לשמור על בטחונו של הציבור ושלומו, איתורם של מעורבים בכך ומיצוי חקירתם בהתאם. לצד זאת, לא ניתן להתעלם מעבירות תעבורה חמורות, והגברת האכיפה בנושא זה על מנת להגביר את הציות לחוק ובראש ובראשונה- הצלת חיים של משתמשי הדרך, באשר הם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה