שיווק ופרסום

בשורה למעריצי הארי פוטר: זה מה שקורה עם החנות הראשונה בישראל

לאור ההצלחה של חנות הפופ אפ של הארי פוטר בשרונה תל אביב, נודע כי החנות תישאר לשנה נוספת, אך תעבור לקניון עזריאלי הסמוך לעוד שנה נוספת לפחות. הפתיחה: כבר ב-23.6
מערכת ice |  1
הארי פוטר (צילום עמוד האינסטגרם הרשמי)
באוקטובר 2023, קבוצת עזריאלי יחד עם חברת LDI, המייצגת את Warner Bros Discovery בישראל, השיקו את חנות הפופ אפ הרשמית הראשונה של הארי פוטר בעזריאלי שרונה, אשר הופעלה על ידי גיקס- היבואנים והמפיצים הרשמיים של מוצרי המותג.
במקור הפופ אפ תוכנן ל-3 חודשים, ולאור ההצלחה נמשך 6 חודשים. כעת, נודע כי חנות הארי פוטר תישאר לעוד שנה נוספת בישראל, ותעבור מעבר לכביש – לקניון עזריאלי תל אביב - הפתיחה תתקיים באמצע יוני.
החנות בעזריאלי תל אביב תיפתח ביום ראשון הקרוב 23.6 ותכלול את כל המוצרים האהובים: מגוון רחב של מוצרים מורשים רשמיים בהשראת עולם הקוסמים של הארי פוטר , צעצועים, פריטי אספנות אקסקלוסיביים, מוצרי פופ ומתנות, ביגוד, ממתקים, ומוצרים לבית, אליהם יצטרפו פסלים בגודל אמיתי של הדמויות האהובות: הארי פוטר, רון וויזלי, הרמיוני גריינג'ר ועוד
המבקרים בקניון עזריאלי תל אביב יוכלו לחגוג את העולם הקסום באמצעות מגוון עמדות צילום בהשראת הארי פוטר והדגמות מוצרים בתוך החנות. המבקרים יוכלו לבחור את השרביטים שלהם, לגלות את בית הספר אליו הם משתייכים באמצעות מצנפת המיון, לנסות את גלימת ההיעלמות, להצטלם עם עגלה ברציף תשע ושלושת רבעי.
חן זהביאן, מנכ"לית עזריאלי תל אביב: "אנחנו גאים ונרגשים לארח את חנות הפופ אפ של הארי פוטר שכבשה את ליבו של הקהל הישראלי. החנות מביאה עימה את כל הטרנדים החדשים והפעילויות האהובות שיש לעולם הקסמים של הארי פוטר להציע ואנחנו מזמינים את כולם להגיע לקניון עזריאלי תל אביב ולקחת חלק בחוויה המיוחדת הזו".
יוסי פוקס, מנכ"ל ובעלים LDI:  "לאור ההצלחה של חנות הפופ אפ בשרונה ולצד מאמצים רבים של כל הנוגעים בדבר, אישרה חברת וורנר דיסקברי את מעבר החנות למשכן קבוע יותר בקניון עזריאלי תל אביב.  החנות תספק ללקוחותיה מגוון רחב יותר ומתחדש של מוצרים ופעילויות מעולם הקוסמים של הארי פוטר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קושי בריאותי
    חנה סולומון 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום לכם אני עברתי 2 תאומות דרכים בערך של 3 וחצי שנים. מאז אני מוגבלת בכל הפעולות. אני מטופלת, אם זאת ולמרות הכל יום יום מצבי מחמיר. בבקשה מכם איך בעצם בבקשה אפשר לעזור לי. אשמח לתשובה בבקשה.
    סגור