שיווק ופרסום

רשת הדיור המוגן במהלך ענק: "בשורה של ממש לבני הגיל השלישי"

בעקבות שיתוף פעולה בין מועדון "חבר" לרשת הדיור המוגן "עד 120, הוכרז על מבצע מיוחד לבני הגיל השלישי, בשני בתים של החברה בתל אביב ומודיעין. תומר רוזנברג, מנכ"ל הרשת: "הזדמנות חד פעמית ליהנות מהנחות משמעותיות"
מערכת ice | 
דיור מוגן עד 120 (צילום הדמיה. קרדיט: עד 120)
רשת בתי הדיור המוגן 'עד 120', בשיתוף מועדון "חבר", מכריזים היום (רביעי) על פתיחתו של מבצע לשיווק יחידות דיור מוגן לגיל השלישי, בשני בתים של הרשת: הבית בתל-אביב, בשכונת רמת החייל, המציע דירות ב-Sky View  תל אביב בקומות 8 ו-9 החדשות ובקומות נוספות. או הבית במודיעין, הממוקם במרכז העיר, צמוד לקניון, סמוך לפארק ענבה רחב הידיים.  
מרשת הדיור נמסר כי "במסגרת המבצע עם מועדון "חבר" יוצעו לעמיתים ובני משפחותיהם, לרבות זכאות מורחבת להורים של בני/בנות זוג, מחירים מיוחדים לזכויות לרכישת דירות בגדלים של: 1.5,2,2.5,3 ו-4 חדרים בגדלים שונים. העמיתים יוכלו ליהנות מהנחה משמעותית של 13-15% ביחס למחירון דמי הפיקדון והנחה בגובה 10% ביחס למחירון דמי האחזקה החודשיים. ההרשמה פתוחה עד לתאריך 16/7/2024, כאשר כמות הנרשמים מוגבלת, והמכירה תיעשה על פי סדר ההרשמה במתכונת של "כל הקודם זוכה"". 

יפעת קסוטו, מנכ"לית מועדון "חבר", ציינה: "מדובר בבשורה של ממש לעמיתים שלנו, בני הגיל השלישי, ו/או בני משפחותיהם בני הגיל השלישי, המעוניינים להעתיק את מקום מגוריהם לדיור מוגן ולחוות איכות חיים מהגבוהות שקיימות. אני שמחה על שיתוף הפעולה הראשון שלנו עם רשת הדיור המוגן 'עד 120', אשר יאפשר לעמיתנו ליהנות מחוויית מגורים נעימה בסטנדרט בנייה גבוה, עם מגוון שירותים זמינים ונגישים, הכוללים מערך רפואי מקיף, שירותי קבלה, שמירה וביטחון 24/7 ומשפע של פעילויות חברה, ספורט ותרבות, המעניקות עולמות תוכן ויצירה מרגשים ומשמעותיים. המתכונת הנוכחית של מבצע הדיור, הממוקד הפעם בתחום הדיור המוגן, גובשה הודות להקשבה לעמיתינו מתוך כוונה להעניק להם ולבני משפחותיהם הזדמנות כלכלית נהדרת לשפר את איכות החיים שלהם בגיל השלישי". 
תומר רוזנברג, מנכ"ל רשת הדיור המוגן עד 120: "שיתוף הפעולה עם מועדון "חבר" מאפשר לנו להעניק לעמיתים הזדמנות חד פעמית ליהנות מהנחות משמעותיות בבתי הדיור המוגן של הרשת ברחבי הארץ, לרבות תל אביב ומודיעין. זהו מהלך משמעותי, היוצא לפועל בפעם הראשונה, הודות לשיתוף הפעולה האסטרטגי עם מועדון הצרכנות המוביל בישראל, שירחיב את מגוון הלקוחות הפוטנציאלים של החברה בעתיד הקרוב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה