שיווק ופרסום

ענקית המטבחים במהלך אסטרטגי: "להרחיב את קשת המוצרים"

"ניגא שף", שמתמחה במותגי פרימיום למטבח, משיקה מתחם תצוגה בהרצליה פיתוח שמוקדש למטבחי חוץ, הראשון מסוגו עם פטיו ייחודי בקונספט גן בוטני תחת כיפת השמים המציג את מטבחי החוץ של המותג האיטלקי המוביל FOGHER
מערכת ice | 
ניגא שף (צילום באדיבות FOGHER)
"ניגא שף FOR HOME" מתרחבת: החברה, שמתמחה במותגי פרימיום למטבח, משיקה מתחם תצוגה בהרצליה פיתוח שמוקדש למטבחי חוץ, הראשון מסוגו עם פטיו ייחודי בקונספט גן בוטני תחת כיפת השמים המציג את מטבחי החוץ של המותג האיטלקי המוביל FOGHER. המתחם הבוטיקי, בשטח של כ-80 מ"ר, בהשקעה של כ-700,000 שקל.
לדברי יעל מוסקוביץ', סמנכ"לית השיווק של "ניגא שף FOR HOME": "אנו נרגשים להרחיב את קשת המוצרים ומותגי הפרימיום למטבח, כאשר כעת הבמה כולה מיועדת למטבחי החוץ. במתחם התצוגה החדש, דגמים יחודיים של מטבחי חוץ מודולאריים, ושלל אלמנטים ומוצרים שיעשירו את חוויית האירוח, ויתאימו הן למרפסת קטנה, והן לגינה גדולה ורחבת ידיים".

יעל מוסקוביץ (צילום:  סמדר כפרי)
ניגא שף מציעה מגוון רחב של פתרונות ייעודיים לכל סוג לקוח בהתאם לצרכיו הספציפיים. ניגא שף הינה חברה מובילה בתחום הפתרונות למטבח המקצועי והביתי בישראל בתחומי אפייה, טיגון, צינון, הדחה, עיבוד ושינוע מזון ומערכי הגשה לחדרי אוכל. החברה מייצגת את החברות המובילות ומיטב יצרני הציוד באירופה ובארה"ב עם הפתרונות המתקדמים ביותר למטבח המקצועי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה