שיווק ופרסום
בשורה לילדים? מותג האופנה המוביל משיק סניף חדש בירושלים
לראשונה בישראל, RESERVED מציגים חנות דגל חדשה המתמקדת גם בבגדים לגילאי 4 עד 14. הפתיחה החגיגית נקבעה ל-10 ביוני. עלותו של הקמפיין הפרסומי המקדים מוערכת בכמיליון שקלים
מותג האופנה הבין לאומי RESERVED יוצא בקמפיין חדש לרגל פתיחת חנות ראשונה מסוגה בישראל. בהודעה לתקשורת, פרסמה הרשת היום (שני) כי לראשונה בישראל יפעיל המותג חנות המתמקדת באופנה לילדים בגילאי 4 עד 14. החנות צפויה להיפתח בקניון עזריאלי שבירושלים ולהציע גם בגדי נשים במגוון מידות רחב. פתיחת החנות נקבעה ל-10 ביוני.
מותג האופנה RESERVED הוא מותג אופנה בין לאומי עם כ-500 חנויות ברחבי העולם. המותג נמצא בבעלות קבוצת LLP המחזיקה 5 רשתות שונות וחנויות במעל ל-40 מדינות. סניפי הרשת בישראל מופעלים בזכיינות קבוצת H&O. הקבוצה הציגה לאחרונה עוד חנות קונספט המיועדת לקהל הצעיר. למותג חמישה סניפים בישראל בסך הכול.
צביקה רונזטל, מנכ"ל קניון עזריאלי בירושלים, בו צפוי להיפתח הסניף החדש, מסר בהודעה לתקשורת: "בישראל יש צמא למותג בינלאומי נחשק המתחדש תדירות, מתכתב עם הטרנדים הבינלאומיים, ומשווק במחירים אטרקטיביים במיוחד. ריזרבד עונה על הצורך הזה".
מתוך הקמפיין החדש של הרשת. קרדיט: יח"צ ריזרבד
עוד ב-
הקמפיין המתלווה לפתיחת החנות הוא רחב היקף בהשקעה של כמיליון שקלים. במהלכו יוצגו פרסומות למותג ברדיו, רשתות חברתיות ועוד. בנוסף, יציבו שלטים חיצוניים ופנימיים סביב הקניון להודיע על הקמת החנות החדשה ויוקמו נקודות מכירה שונות להגברת המודעות למותג ולחנות החדשה שצפויה להיפתח. הקמפיין צפוי לעלות כבר מחר בפלטפורמות השונות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה