שיווק ופרסום

שטראוס וישראכרט כבר בפנים: הבינה המלאכותית תשנה את עולם הפרסום?

אאוטבריין משיקה בישראל את Onyx - פלטפורמת AI שתאפשר למותגים להפסיק לספור צפיות. הפלטפורמה נועדה למקסם אפקטיביות קמפיינים דיגיטליים תוך מיקוד במדדי תשומת לב של גולשים: "החזון שלנו הוא להפוך לשער הכניסה לאינטרנט הפתוח עבור מותגים וסוכנויות - שוק פוטנציאלי של 100 מיליארד דולר בשנה"

מערכת ice | 
אאוטבריין משיקה בישראל את Onyx (צילום אאוטבריין)
שימוש בבינה מלאכותית עתיד לייצר מהפכה בעולם הפרסום הדיגיטלי, תוך מענה למפרסמים למעקב אחר אפקטיביות הקמפיין - זו הבשורה איתה יצאה השבוע אאוטבריין.
ההשקה מגיעה על רקע נתונים מעניינים שיצאו לאחרונה שמראים כי רק 10% ממנהלי השיווק בארץ מאמצים את הבינה המלאכותית ככלי עבודה עיקרי, אם כי רובם (85%) אכן משתמשים בה. הסקר נערך על ידי איגוד השיווק, שלכנס אף הגיע איל שטיינר, סגן נשיא אאוטבריין העולמית.
על מה מדובר? אאוטבריין למעשה משיקה בישראל את Onyx, פלטפורמת פרסום חדשה שנועדה למקסם אפקטיביות קמפיינים דיגיטליים תוך מיקוד במדדי תשומת לב של גולשים. הפלטפורמה הושקה כבר לפני שנה בעולם (פלטפורמת Onyx זמינה עבור מותגים וסוכנויות פרסום בארה"ב, בריטניה, גרמניה, צרפת, איטליה, יפן, ספרד וכעת, כאמור, גם בישראל) ואימצו אותה שורה ארוכה של מותגים בינלאומיים, ביניהם מותגי הרכב Ford ו-Toyota, ענקית הקוסמטיקה Lancome, חברת הקפה הבינלאומית Dyson ,Lavazza ומספר מותגים בענפי הרכב, הטכנולוגיה, הקמעונאות והבריאות. לפיילוט בישראל כבר הצטרפו שטראוס, ישראכרט, Zeekr ומותגים נוספים.
הפלטפורמה הושקה בעולם בשיתוף עם Adelaide, מהחברות המובילות בעולם בתחום הצומח של מדידת Attention ורמת המעורבות של גולשים בפרסומות באתרים, במטרה להגדיל אפקטיביות ו- R.O.A.S (Return on Ad Spend) עבור מותגים וסוכנויות פרסום. על-פי נתוני השוואה בינלאומיים, הציגה Onyx מדדי תשומת לב הגבוהים ב-45% מתשומת הלב שנתנו הגולשים לאותה פרסומת ברשתות החברתיות.

מה היתרון של השימוש בבינה מלאכותית בפרסום דיגיטלי? לפי אאוטבריין, בשנים האחרונות חל פער הולך וגדל בין תקציבי העתק שמפנים מותגים לקמפיינים דיגיטליים, לבין הקושי שלהם לעקוב אחר אפקטיביות - היקף הגולשים שבאמת שם לב למסר במודעה. Onyx עוצבה על-מנת לתת מענה ולספק למפרסמים ערך מעבר למספר הצפיות המסורתי [Ad Views] בכל פרסומת, באמצעות מינוף טכנולוגית ה-AI של אאוטבריין ושימוש במטריקות לבחינת תשומת הלב של הגולשים.
בכך, Onyx מאפשרת למותגים יכולות מדידה שהיו זמינות עד היום בפלטפורמות הסגורות של פייסבוק ו-Google, לצד כלים ייחודיים לשיפור אפקטיביות קמפיינים פרסומיים באינטרנט הפתוח. 
הפלטפורמה החדשה כוללת פורמטים קריאטיביים מותאמים אישית, שנועדו לוודא מעורבות גולשים גבוהה, בקונטקסט רלוונטי ובזמן אמת, באלפי אתרים מובילים בעולם ובישראל. Onyx תפעל באופן אקסקלוסיבי על פני רשת שותפי התוכן הבינלאומית של אאוטבריין, הכוללת אתרי פרימיום, ביניהם New York Times, BILD, Le Monde, Washington Post ואתרים מובילים בישראל.

לירון אברהם. צילום: אאוטבריין
מנהל אזור EEMEA ופעילות Outbrain בישראל, לירון אברהם, סיכם: "החזון שלנו הוא להפוך לשער הכניסה לאינטרנט הפתוח עבור מותגים וסוכנויות - שוק פוטנציאלי של 100 מיליארד דולר בשנה. התוספת של Onyx הופכת את אאוטבריין לשותף שנותן למותגים מענה  מותאם לכל יעד בשלבי הקמפיין הדיגיטלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה