שיווק ופרסום

JACK KUBA במהלך ענק: זו הספורטאית שנבחרה לשמש כשגרירת המותג

המותג JACK KUBA  מכריז כי השחיינית האומנותית אריאל נשיא שתייצג את ישראל באולימפיאדה פריז, נבחרה לשמש כשגרירת המותג לקיץ 2024. אריאל נשיא: "שחייה אומנותית היא הספורט הנשי ביותר, מהמקום הזה אני מתחברת למותג  JACK KUBA שהליבה שלו היא נשיות מטפחת ומעצימה כל אישה"

מערכת ice | 
אריאל נשיא (צילום איגוד השחייה)
לאחר שהמותג היוקרתי להלבשה תחתונה הכריז כי נפתחו שני סניפי קונספט חדשים בישראל, היום (ראשון) ענקית האופנה JACK KUBA מודיעה כי השחיינית האומנותית אריאל נשיא, אשר תייצג את ישראל באולימפיאדה בפריז,  נבחרה לשמש כשגרירת המותג לקולקציית קיץ 2024. 
ענקית האופנה מרבה לתמוך בלא מעט ספורטאיות ישראליות ובמסגרת המסורת המבורכת הזו, נשיא תוביל את קמפיין בגדי הים והספורט של JACK KUBA. בעקבות כך, נשיא תיכנס לנעליה של הנינג'ה תם שקד, אשר הובילה את קמפיין הספורט שלה מותג בשנה שעברה. הקמפיין של  JACK KUBA בכיכובה של נשיא יעלה בהשקעה של כ- 400 אלף שקל והוא יכלול פרסום בדיגיטל, בנקודות המכירה ובכל הנכסים הדיגיטלים של המותג. 
קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר  ברשת  JACK KUBA: "כרשת מובילה לנשים,  אנו רוצים לחבר את הצרכנית הישראלית לערכי המותג באמצעות החיבור לספורטאיות מובילות ובכך להחדיר מודעות לערכים כמו: מצוינות, העצמה, התמדה והשקעה".     
אריאל נשיא הודתה להנהלת מותג האופנה על הבחירה בה והוסיפה: "שחייה אומנותית היא הספורט הנשי ביותר, מהמקום הזה אני מתחברת למותג  JACK KUBA שהליבה שלו היא נשיות מטפחת ומעצימה כל אישה. באופן אישי אני חובבת אופנה ידועה  ונשיות נמדדת בעיני גם באיך שאנו מתלבשות,  מדברות,  דואגות לעצמנו, לגוף ולבריאות שלנו. זהו מכלול שלם של ערכים". 
כידוע, אריאל נשיא הינה שחיינית אומנותית בנבחרת ישראל שנבחרה לייצג את ישראל באולימפיאדת פריז 2024 בחודש אוגוסט בתרגילי הדואט בשחייה אמנותית. בחודש שעבר, זכתה במקום הראשון בגביע העולם בשחייה אומנותית שנערך בסין, זהו הקמפיין הראשון שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה