שיווק ופרסום

בשווי 3 מיליון שקלים: הקמפיין החדש שמשלב בין נוחות לניקיון

לא אוהבים לנקות? הפרסומות החדשות של חברת Shark המייצרת שואבי אבק פונות בדיוק אליכם. שואבי האבק של החברה מלאים בפיצ'רים טכנולוגיים שונים. ביניהם גם פטנט מיוחד המונע הסתבכות של שערות במברשות 
מערכת ice | 
שואב אבק (צילום freepik)
חברת שריג אלקטריק היא המשווקת הבלעדית בישראל של מותג שואבי האבק של חברת שארק. בימים אלו עולה קמפיין רחב היקף בפלטפורמות השונות. הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום מנצ' ועלותו נמדדת בכ-3 מיליון שקל. שואבי האבק של החברה זכו להצלחה בארצות הברית, והוכרזו בתור "שואב האבק מספר 1 בארה"ב". צפו באחת הפרסומות:
 
החברה מתגאה בנוחות המקסימלית שמספקים המוצרים שלה. בנוסף, בהתאם לעידן הדיגיטלי בו אנחנו חיים, החברה מציעה מגוון פתרונות חכמים לניקוי הבית באמצעות שואבי האבק שלה. כך למשל, החברה מציעה טכנולוגיה הנקראת Zero M Plus הפותרת, לדבריהם, את בעיית הסתבכות השיער שביב מברשת שואב האבק. הטכנולוגיה מוגנת בפטנט מיוחד, ומונעת הסתבכות שיער סביב המברשת והתעסקות בתחזוקה שותפת. 
עוד אחת מהטכנולוגיות שמציגה החברה היא טכנולוגיות איתור מתקדמות וחיישנים המתאימים לבתים חכמים. בשואב האבק Detect pro ניתן למצוא ארבעה סוגים שונים של טכנולוגית זיהוי הכוללת חיישנים של 360 מעלות. השואב כולל גם עמדת ריקון וטעינה אוטומטית שמאפשר ריקון מיכל האבק רק פעם בחודש.  
גיא קמחי, סמנכ"ל שיווק בחברת שריג מסר: "Shark מחויבת להמשיך ולפתח פתרונות ניקוי חדשניים ויוצאי דופן אשר מקלים את החיים של לקוחותינו והופכים את חווית הניקיון לקלילה ונוחה יותר. שואבי האבק שלנו משלבים טכנולוגיות חכמות המייצרות נוחות ויעילות כדי לספק חווית ניקיון אופטימלית וביצועים מעולים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה