שיווק ופרסום

כוכבת המירוץ למיליון בקמפיין נועז להלבשה תחתונה: צפו בתמונות

אן זיווי וירדן ויזל, אחד הצמדים היציבים ביותר בתעשיית הבידור, התייצבו על סט צילומי קמפיין קיץ 2024 של מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי המוביל סלוגי. בקמפיין הושקעו כמיליון שקלים והתוצרים עתידים לעלות בשבועות הקרוכים לפני חג הפסח. סמנכ"לית השיווק: "מסמלות את ערכי המותג, מעודכן, אופנתי, צעיר וחדשני"
מערכת ice |  1
אן זיווי וירדן ויזל בקמפיין ההלבשה התחתונה של סלוגי (צילום אור גפן ושי פרנקו)
אן זיווי וירדן ויזל, אחד הצמדים היציבים ביותר בתעשיית הבידור, התייצבו על סט צילומי קמפיין קיץ 2024 של מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי המוביל סלוגי (sloggi) בהשקעה של כמיליון שקלים. השתיים, שכבר היו הפרזנטוריות של המותג בעבר, חוזרות כעת לקמפיין כשהן אוחזות בטייטלים חדשים: זיווי מאורסת וויזל בחודש החמישי להריונה הפוטוגני.
זוג החברות הטובות, אשר הגיחו לחיינו בעונה השישית של "המירוץ למיליון", אמנם לא זכו בפרס הגדול אבל בהחלט עשו מהתכנית לימונדה, נכנסו לעולם העסקים, הפכו למשפיעניות בולטות ולפרזנטוריות נחשקות ששום דבר לא עוצר אותן, לא אירוסין ולא הריון הן פשוט ממשיכות לסמן מטרות ולכבוש אותן.
על סט הצילומים הופתעה ירדן בזר פרחים מפואר אשר נשלח אליה בהפתעה על ידי בעלה ואן הופתעה כאשר בסט הכינו לה הינומה לבנה. המותג סלוגי משיק הקיץ קולקציית משודרגת של דגמי זירו פיל, נוחים יותר, נושמים יותר, ממוחזרים יותר ובעלי מגוון רחב יותר של מידות. הקמפיין לוקח השראה מאופנת שנות ה-90 וה-2000, ומשלב אלמנטים מערוצי טלוויזיה בינלאומיים מובילים של אותן תקופות, לצד אופנה מודרנית של תקופתנו.

אן זיווי וירדן ויזל בקמפיין למותג ההלבשה התחתונה סלוגי (צילום: אור גפן ושי פרנקו)
פרטי המותג מתאימים למגוון רחב של מידות וגזרות כך שכולן יכולות למצוא את עצמן ולהתאים לעצמן. בין הפריטים שיצולמו: קולקציית הזירו פיל המזוהה עם המותג,  שעברה שדרוג מבחינת איכות, עיצוב ורכות הבדים. הקולקציה מגיעה במגוון צבעים ופרינטים חדשים.
בקמפיין הושקעו כמיליון שקלים והתוצרים עתידים לעלות בשבועות הקרוכים לפני חג הפסח בפריסת מדיה רחבה, בדגש על פלטפורמות דיגיטליו, שלטי חוצות, פרינט ועוד. שני כהן כנען - סמנכ"לית השיווק של חברת סלוגי מסרה: "אנו גאים ושמחים בבחירתן של אן זיוי וירדן ויזל כפרזנטוריות מותג ההלבשה התחתונה המוביל סלוגי. השתיים מסמלות את ערכי המותג ששם לנגד עיניו להיות מעודכן, אופנתי, צעיר וחדשני. המותג פונה לקהל רחב של נשים עם מגוון גזרות וגילאים תוך שמירה על אופנתיות ונוחות. גם אנחנו כמו כולם, מאחלים ומקווים לימים טובים יותר וקלים יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אן וירדן
    אלונה אלון 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי משעממות בעולם ירדן אשה מעצבנת אי אפשר לצפות בה
    סגור