שיווק ופרסום

הקמפיין שכבש את הרחוב בישראל: "מי שמזדהה, ייקח חלק ויהדהד את המסר"

יוזמת "עוצרים את השיח המפלג", שהוקמה על ידי קבוצת אנשי עסקים מובילים, צוברת תאוצה משמעותית עם הצטרפותן של עשרות רשויות מקומיות ברחבי הארץ. המטרה: להעלות את המודעות לנזק שגורם שיח מפלג ופוגעני, ולעודד את הציבור הישראלי לאמץ שיח מכבד וסובלני יותר
מערכת ice | 
פרסום דיגיטלי (צילום pixabay, unsplash, pexels)
יוזמת "עוצרים את השיח המפלג", שהוקמה על ידי קבוצת אנשי עסקים מובילים, צוברת תאוצה משמעותית עם הצטרפותן של עשרות רשויות מקומיות ברחבי הארץ. במסגרת שיתוף הפעולה, הרשויות יעניקו שטחי פרסום למסרי הקמפיין ברחבי עריהן, וישתתפו בפעילויות שונות שמטרתן לקדם שיח מכבד וסובלני יותר בחברה הישראלית.
מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות לנזק שגורם שיח מפלג ופוגעני, ולעודד את הציבור הישראלי לאמץ שיח מכבד וסובלני יותר. בין הרשויות המקומיות שהצטרפו ליוזמה ניתן למנות את: ירושלים, רמת גן, יהוד מונוסון, פתח תקווה, תל מונד, גבעתיים, כפר יונה, קריית אונו, קדימה צורן, גני תקווה, כפר סבא, מועצה מקומית לב השרון, מועצה אזורית גליל עליון וקריית שמונה.
השיח הציבורי בישראל הפך בשנים האחרונות למפלג ופוגעני יותר ויותר. יוזמי הקמפיין סבורים שהקיטוב הפנימי בעם הוא אחד הגורמים המרכזיים שהביאו לאירועי ה-7 באוקטובר ומזהירים כי אם נחזור לשם – אנו נמצא שוב בסכנה קיומית. מעבר לשילוט חוצות מרשים ברחבי הארץ, הודות בין היתר לשיתוף הפעולה של ראשי הרשויות המקומיות, ולקמפיין סושיאל-מדיה הצובר תאוצה, חוברים בימים אלה לעמותות העוסקות בשיח (כדוגמת עמותת שירה בנקי, גשר ומפגשים). 

(צילום: בני רוטלוי)
בעיריית כפר יונה למשל, פרסמו בדף הפייסבוק הרשמי: "עם ישראל, שידע בחודשים שלפני הטבח הנורא מחלוקת חריפה ושיח הרסני, התלכד סביב הדגל בעקבות המכה הקשה שספגנו כולנו ב-7 באוקטובר. פתאום יכולנו לראות שרב המחבר על המפרי. הבנו שיש לנו יכולת לתקשר בצורה אמיתית ומכבדת.  אסור לנו לחזור לאווירה של ה-6 באוקטובר ולשיח שקרע אותנו. לא נחכה לטרגדיה הבאה".
יוזמי הקמפיין כאמור הינם אנשי עסקים מן השורה הראשונה, וביניהם ניתן למנות את תא"ל (במיל') דורון גביש, שלי לנדסמן (מנכ"לית מייקרוסופט לשעבר) ואסף גרינפלד (מנכ"ל האדסטארט). אליהם חברו גם דמויות כמו לאה שנירר, זיו אלול, אלי פלאי, חנה רדו וכו'. "הרבה גורמים רצו לקחת חלק בתהליך מתוך שליחות", מספרת שלי לנדסמן. "אני מכירה את העולם מזווית שונה וקשוחה, וזה מדהים כמה אנשים מזדהים ורוצים להיות חלק מהדבר הזה".

(צילום: בני רוטלוי)
את הקמפיין עצמו מוביל בהתנדבות בצד התקשורתי משרד יחסי הציבור של אושרת קמחזי, ובעולמות הדיגיטל סוכנות הפרסום "42".
אסף גרינפלד, מנכ"ל האדסטארט, ומהוועד המייסד של הקמפיין מספר על הגדילה של הקמפיין וקורא לגופים נוספים להצטרף: "אנחנו חיים מהיד לפה. יש תרומות, אבל כל השילוט למשל הוא פרו בונו בעזרת חברות כמו ברעם ולוקיישן. גם הרשויות המקומיות נרתמו. אנחנו מדברים עם עוד גופים, והמטרה היא שכל מי שיש לו את היכולת והאמצעים, ומזדהה עם מה שאנחנו מנסים לעשות, ייקח חלק ויהדהד את מסר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה