שיווק ופרסום

רוסלנה רודינה מקבלת ג'וב חדש: זה הקמפיין היוקרתי בו זכתה

הדוגמנית חזרה לשתף פעולה עם המעצבת שלומית אזרד בקמפיין חדש לשנת 2024. בין לקוחות המפורסמות של המעצבת: עדן בן זקן, ניקול ראידמן, דניאלה קריסטיה, רותם סלע, אגם בוחבוט ועוד
מערכת ice | 
רוסלנה רודינה שלומית אזרד (צילום דניאל אלסטר)
רוסלנה רודינה חוזרת לשתף פעולה עם המעצבת שלומית אזרד בקמפיין חדש לשנת 2024. השתיים ששיתפו פעולה בקמפיינים משותפים למעלה מעשור, חוזרות לשלב כוחות. הצילומים התקיימו במלון היוקרתי של רותי ברודו R48.
המעצבת שלומית אזרד חיה, נושמת ומעצבת אופנה כבר למעלה מ-19 שנים ומתמחה בעיצוב שמלות כלה וערב בתפירה עילית. המעצבת מוכרת את עיצוביה בארה"ב (ניו ג'רזי, שיקאגו), קייב, ברצלונה וקוריאה. בין לקוחות המפורסמות של המעצבת: עדן בן זקן, ניקול ראידמן, דניאלה קריסטיה, רותם סלע, אגם בוחבוט וסלבס נוספות.
בשבוע שעבר, רודינה שיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם בדברים שסיפר בנה המשותף עם אייל גולן, יאן. לאחר שחזר מבולבל מבית הספר כשגילה על ההעדפות המיניות של אחד מחבריו לספסל הלימודים.
רודינה פתחה וסיפרה: “שיחה מה זה מוזרה עם יאנצ’וק. הוא חזר מבית הספר, ואז הוא סיפר לי שיש אצלו בבית ספר ילד שהוא בן 14 ושהוא מתאפר, ושהוא נורא רוצה להיות בת. ואז הוא שאל אותי מה, האם זה בסדר? והאם זה גם אצלו יכול לקרות? הוא גם אמר לי איך זה נקרא. אבל הוא אמר לי ‘אבל אל תכעסי'”.
היא המשיכה וסיפרה: “אמרתי לו שאני ממש לא כועסת ואני ממש רוצה להגיד לך שילדים מגיעים לגיל מסוים, והם מבינים שיש להם רצונות ומחשבות אחרים. יש כאלה שמאוד מתחברים לצד הגברי, ויש כאלה שמתחברים לצד הנשי. וזה שיח שצריך להעלות. וזה בסדר, ולא צריך לצחוק על זה ואם הוא רואה מישהי שהוא מאופר או מאופרת, זה בסדר”. 
היא ציינה כי לאחר מכן יאן שאל אותה: “ואם לי זה יקרה, אז את תקבלי אותי? זה בסדר?” רוסלנה ענתה לו על כך: “אמרתי לו ברור! קודם כל הכי חשוב בעולם זה לא לצחוק על הדברים האלה. כמו שיש גבר ואישה, יש אישה ואישה, יש גבר וגבר. ושזה בסדר גמור, ושזה נורמלי. שילדים מגיעים לגיל מסוים ושהם מבינים מה הם רוצים יותר ולמה הם מתחברים יותר”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה