שיווק ופרסום

אנה זק ועברי לידר נחשפים: זה הקמפיין החדש בו יככבו

קמפיין בכיכובם של עברי לידר ואנה זק לכרטיס הורה וילד הנטען My Cal, המאפשר להורים לנהל את דמי הכיס בקלות ובמהירות, ללא התעסקות במזומן, יעלה לאוויר יותר מחצי שנה אחרי שצולם
מערכת ice | 
עברי לידר ואנה זק (צילום יחצ כאל)
היום (שני, 19.2) יעלה קמפיין בכיכובם של עברי לידר ואנה זק לחברת כאל לכרטיס הורה וילד הנטען My Cal, המאפשר להורים לנהל את דמי הכיס בקלות ובמהירות, ללא התעסקות במזומן. המוצר מלווה במסר "My Cal כרטיס נטען מעוצב שעושה חיים קלים להורים ולילדים".
לידר וזק בשיתוף פעולה ראשון הקליטו לקמפיין גרסת קאבר ללהיט "אולסטאר וגופיות" של זק והדיג'יי איתי גלו, אשר התברג בכלל המצעדים השנתיים. את הגרסה החדשה הפיקו הצמד "דולי ופן" ואת הקליפ ביים רומן בוקאצ'י, מהבימאים המובילים בישראל. המסר שמלווה את השיר "אם זה נוח אז זה כוח".
בפרסומת המלווה את הקמפיין מייצג לידר את ההורים, ומתאר את הקושי שחווים הורים בהעברת דמי כיס לילדים, הן מבחינת הבקרה על הוצאות הילדים והן מבחינת ההעברה עצמה, בעידן שבו השימוש במזומן הולך ופוחת. זק מייצגת את הילדים, אשר רוצים תחושת עצמאות ושליטה. 
הקמפיין צולם בחודשי הקיץ וצפוי היה לעלות במוצאי השבת ה-7.10. בשל המצב, עלייתו נדחתה והוא יעלה הערב בקמפיין 360 בטלויזיה, בדיגיטל בקולנוע ובסושיאל. זו הפעם הראשונה בה כוכבת צעירה מובילה קמפיין לחברה פיננסית.  
My Cal מונפק לילדים בכל הגילאים, ומאפשר להורים טעינה מיידית אונליין מכל מקום ובכל זמן דרך אפליקציית כאל, אפילו כשהילד כבר בתוך החנות. הטעינה תוכל להיות חד פעמית או קבועה, בסכום אותו יבחר ההורה.
כאל, בשיתוף פעולה היחיד מסוגו בישראל, תעניק ללקוחותיה 10% קאש בק בכל קניה ברשתות הכי נחשקות בקרב ילדים, על פי סקר ארצי מייצג: מקדונלדס, דומינוס, rebar, אורבניקה וטופ טן, ברכישות עד 3,000 שקל. הקאשבק שנצבר מקניות ייטען לכרטיס מיד עם קליטת העסקה, וינוצל אוטומטית בקניה הבאה באחת מהרשתות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה