מדדים ומחקרים

כאל ברבעון חזק: הרווח הנקי הסתכם ב-253 מיליון שקל

חברת כאל ממשיכה להציג צמיחה: על פי נתוני דוחות הרבעון השלישי לשנת 2023, הכנסות החברה הסתכמו 701 מיליון שקל, גידול של 10%. לוי הלוי, מנכ"ל כאל: "תוצאות הרבעון השלישי, אשר משקפות את ביצועי החברה לפני אירועי השביעי לאוקטובר, מציגות המשך צמיחה חזקה"
מערכת ice | 
דוחות כספיים (צילום freepik)
היום (ראשון), פרסמה חברת כרטיסי האשראי "כאל", את התוצאות הכספיות של דוחות הרבעון השלישי לשנת 2023. על פי הנתונים, חברת כאל ממשיכה להציג יציבות וצמיחה בכמה פרמטרים עסקיים. במחזור העסקאות, נרשם גידול של כ-13%. בתיק האשראי, נמצא גידול של כ-16% ואילו במצבת הכרטיסים הפעילים, נרשמה עלייה של רק כ-6%. מלבד זאת, הרווח הנקי (בנטרול חד פעמי) של חברת כאל, מסתכם ב-253 מיליון שקל, זאת בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה, סכום שעמד על 247 מיליון שקל.
מלבד כל אלו, על פי הנתונים העולים מדוחות הרבעון השלישי, הכנסות החברה (בניטרול השפעות חד פעמיות), הסתכמו בסך של 701 מיליון שקל, זאת לעומת 635 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה, גידול של כ-10%. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023, הכנסות החברה בנטרול הכנסות בעלות אופי חד פעמי, הסתכמו בסך של 1,973 מיליון שקל, זאת לעומת 1,804 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2022, גידול של כ-9%.
עוד חשפה חברת כאל, כי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023 עמד מחזור העסקאות על 125 מיליארד שקל לעומת 111.1 מיליארד שקל בתקופה המקבילה, גידול של כ-12%. מלבד זאת, ברבעון השלישי לשנת 2023, עמד מחזור העסקאות על 44.5 מיליארד שקל, לעומת 39.4 מיליארד שקל ברבעון המקביל, גידול של כ-13%.
לוי הלוי, מנכ"ל כאל התייחס להישגי החברה: "תוצאות הרבעון השלישי, אשר משקפות את ביצועי החברה לפני אירועי השביעי לאוקטובר, מציגות המשך צמיחה חזקה בכל קווי העסקים וכוללות גידול בהפרשות להפסדי אשראי, הנובעות בין היתר מההשפעות הצפויות של המלחמה".
בהמשך, התייחס מנכ"ל כאל להשפעות המלחמה על החברה ושירותיה ללקוחות העוטף: "לאחר תקופת הדו"ח, ובעקבות המלחמה, אנו עדים לירידה בהיקפי מחזורי העסקאות במשק וקיטון בביקושים לאשראי. בימים אלו כאל, באמצעות פלטפורמת התשלומים שלה, מנפיקה פתרונות תשלום חכמים ומתקדמים לאלפי משפחות מפונות המקבלות סיוע כלכלי, וממשיכה לסייע ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים המתגוררים בעוטף ובקו העימות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה