שיווק ופרסום

עומר נודלמן במהלך מטורף: שיתוף הפעולה עם קמעונאית האופנה

אתר האופנה המוכר "טרמינל X" משיק את קולקציית אביב-קיץ, בכיכובה של הפרזנטורית החדשה - הדוגמנית עומר נודלמן. הקולקציה המדוברת, תכלול מגוון פריטי לבוש יחודיים החל ממכנסיים קצרים ועד לחולצות שרוול ארוך
מערכת ice | 
עומר נודלמן (צילום דימה טליאנסקי)
אתר האופנה המוכר "TERMINAL X", המציע למעלה מ-200 מותגים ישראליים ובינלאומיים, משיק דרופ ראשון של המותג הפרטי של אתר האופנה, בקולקציית אביב – קיץ 24' בכיכובה של הפרזנטורית החדשה – הדוגמנית עומר נודלמן
עונת המעבר כבר כמעט כאן, ואיתה קולקציית אביב-קיץ של אתר האופנה "TERMINAL X". בעקבות כך, בימים אלו מותג הבית של האתר משיק את קולקציית אביב-קיץ ומציע מגוון פרטי אביב קלאסיים.
בקולקציה החדשה, ניתן להבחין במגוון פריטי לבוש יחודיים החל ממכנסיים קצרים, חולצות שרוול ארוך ועד לבגדים המאפשרים שילובים עונתיים. טווח המחירים של פריטי הביגוד, נעים בין 179.90-99.90 שקלים. 
עומר נודלמן הינה דוגמנית ושחקנית. במסגרת קריירת המשחק שלה, נודלמן השתתפה בלא מעט סדרות ישראליות מוצלחות. נודלמן שיחקה בסדרת הפשע האיכותית "בת השוטר" בערוץ TeenNick למנויי yes, בשנת 2021 השתתפה בסדרת הדרמה "בעלת החלומות" ששודרה בערוץ HOT  ובשנת 2022 השתתפה בסרט "אחרי הסוף". 
בסט הצילומים של אתר האופנה המוכר טרמינל X, נודלמן סיפרה לאתר "פנאי פלוס"  על הפרידה מבן זוגה לשעבר, שעוררה סערה רבה בכלי התקשורת: "אני ועידו, אנחנו שונים. יש לנו השקפות עולם שונות וזה בסדר. אנשים נפרדים, זה קורה, ואני מאחלת לו באמת את כל הטוב שבעולם - ואני יודעת שהוא מאחל לי את אותו הדבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה