ויראלי

הדוגמנית עומר נודלמן חושפת: איך היא מצפה שיתייחסו אליה בדייט ראשון

עומר נודלמן בראיון מהיר, של שאלות ותשובות, נותנת הצצה לאיך זה לצאת עם הדוגמנית המבוקשת, ומה הציפיות שלה מהדייט: "אני מצפה שהוא יהיה הוא, ואז אני אחליט מה אני חושבת עליו"

מערכת ice | 
עומר נודלמן בקמפיין החדש (צילום לי אגמון)
רק לאחרונה הודיעו עומר נודלמן ובן זוגה עידו ברניקר על ביטול חתונתם. מאז הדוגמנית המבוקשת חזרה לשוק הרווקים, ומאקו סלבס, תפסו אותה לראיון קצר, להוציא קצת מידע מועיל לגברברי ישראל, מה נודלמן מחפשת.
נודלמן שהתרגשה מהריאיון, ענתה שהיא מוכנה "ברמות" לדבריה, לשאלות החמות שהכינו עבורה. השאלה הראשונה הייתה, האם נודלמן מנקה את השיניים עם קיסם? נודלמן ענתה בלי בושה שכן. האם היא הולכת לרבע שעה לשירותים? עומר ענתה "לא, מה? שיתייבש?"
עוד שאלה שקפצה היא האם הדוגמנית מוציאה את האשראי כדי לשלם? נודלמן ענתה בקצרה: "וואו, שאלה יפה. אני כן". ומה עם הציפיה שהדייט יוציא את האשראי, לשאלה ענתה: "אני מצפה שהוא יהיה הוא, ואז אני אחליט מה אני חושבת עליו".
עוד ענתה נודלמן שהיא "סופר ג'אנקית" בכל מה שמדובר להזמנת אוכל מלכלך בדייט עצמו, והמשיכה את תשובתה: "שינזל ממני, שהוא ירייר". השאלות התחממו, ועל דייט במקום ציבורי ענתה: "אני אפשר לצאת פה לרחוב". לגבי נשיקה בדייט ראשון ענתה "ממש לא", ואז חשבה על זה עוד קצת: "אולי פיצית".
לסיום, בסוף הדייט נשאלה הדוגמנית האם היא שולחת את ההודעה ראשונה, או שהיא מחכה להודעה של המחזר? נודלמן ענתה: "בדרך כלל מחכה להודעה שלו. אבל, אני מפתיעה את עצמי כל פעם מחדש", ובכך סיימה את הראיון הרומנטי על הציפיות שלה בדייט ראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה