טלוויזיה

אדווה דדון מתגעגעת לכתב חדשות 12 המנוח: "היה נשבר לך הלב"

בפוסט מרגש שהקדישה לזכרו כתבה: "רוני, היום היית צריך לחגוג 76. אין יום שאני לא חושבת בו עליך, והיום ביתר שאת. מה היית אומר על מה שקורה, ואולי מזל שאתה לא פה כי היה נשבר לך הלב. מתגעגעת אליך, לקול שלך, לידיים שלך דופקות על השולחן באולפן ומחבקות בדסק. יודעת שאתה שומר עלינו מלמעלה"
מערכת ice |  1
רוני דניאל (צילום מתוך פייסבוק)
רוני דניאל היה הפרשן הצבאי של חדשות 12 והיה אהוב מאוד בברנז'ה ובערוץ שלו בכלל, אדוה דדון שהייתה לבת טיפוחיו וחברתו הטובה, מתגעגעת אליו כשמלאו שנתיים למותו הכואב, זאת ממש בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל.
בפוסט מרגש שהקדישה לזכרו כתבה: "רוני, היום היית צריך לחגוג 76. אין יום שאני לא חושבת בו עליך, והיום ביתר שאת. מה היית אומר על מה שקורה, ואולי מזל שאתה לא פה כי היה נשבר לך הלב. מתגעגעת אליך, לקול שלך, לידיים שלך דופקות על השולחן באולפן ומחבקות בדסק. יודעת שאתה שומר עלינו מלמעלה".
 
כזכור, לפני כמעט שבועיים, אדוה דדון הייתה קרובה לטרגדיה פרטית. השחקן והדוגמן ידין גלמן, בן זוגה של כתבת חדשות 12 אדוה דדון, נפצע במהלך נסיון השתלטות על מחבלים בקיבוץ בארי. העיתונאית שמשדרת ומדווחת מהרצועה בימים אלה עבור חדשות 12, גילתה על כך בזמן השידור. אבל הזמן עבר ואחרי שלושה שבועות בבית החולים הוא ממשיך להחלים.
אמש דדון חוגגת יום הולדת 35 והחבר שצעיר ממנה בכמה שנים טובות העניק לה ברכת יום הולדת מרגשת במיוחד. גלמן כתב: "אדוה שלי, שני דברים עיקריים למדתי מאז שהכרנו, מה היא אהבה ומה זה אושר. תודה שבאת איתם לחיי".

עוד הוא הוסיף: "בצל המלחמה שבה העולם רואה את הגבורה והכוח שלך את מציינת יום הולדת. יום הולדת שמח אשת חלומותיי, הגיבורה שלי, המושא להערצה שלי, הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים, אני אוהב אותך מהיום שפגשתי אותך".
הסתבר שגלמן נפצע קשה במהלך קרב הירואי שנמשך שעות. מה שהיה זה שבזמן שטיהרו בתים והצילו משפחות בבארי, הוא חטף כדור בחזה וביד, וחילצו אותו אחרי זמן רב תחת אש. נלחמו על חייו ועכשיו הוא במצב יציב תודה לאל ועובר סדרת ניתוחים״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש יקר
    אבי אטדגי 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חד משמעי ! רוני דניאל היה אדם מדהים ומחובר לרגבי הארץ הזו בכל נפשו
    סגור