טלוויזיה

Yes למען ילדים: החברה פותחת מגוון של תכנים בחינם לאור המצב

לאור האירועים,  yes פותחת לצפייה ללא תשלום את הסרטים הגדולים של עולם הילדים: הארי פוטר, שר הטבעות, מיניונים, טרולים, תזיזו ת'רגליים ועוד

מערכת ice | 
חברת yes (צילום shutterstock)
לאור האירועים, חברת yes מעשירה את קטגורית "יחד עם הילדים" וקטגוריות נוספות ופתחה לצפייה ללא תשלום מגוון של סרטים קלאסיים ואהובים כדי להקל על הילדים ובני הנוער הנמצאים בבית, ביניהם: הקוסם האהוב על כל הילדים הארי פוטר, סדרת סרטי שר הטבעות, גנוב על הירח וגנוב על המיניונים, טרולים, שרק, לשיר, החיים הסודיים של חיות המחמד, סוניק, הפינגווינים ממדגסקר, הדרקון הראשון שלי 3: העולם הנסתר ועוד. הסרטים יהיו זמינים גם ב-yesMOVIESKIDS באפיק 87.
בנוסף, עם תחילת הלחימה הודיעה yes כי פתחת לכלל לקוחותיה מגוון רחב של ערוצים, ביניהם שלל תכני ילדים כולל yes VOD Kids וערוץ "ילדותי".
- סדרת סרטי הארי פוטר - כל סרטי הארי פוטר, הקוסם הכי מפורסם בהיסטוריה על פיה ספריה של ג'יי קיי רולינג.
- סדרת סרטי שר הטבעות - טרילוגיית זוכת האוסקר ושוברת הקופות סרטי הפנטזיה על ספרי טולקין.
- החיים הסודיים של חיות המחמד - להיט האנימציה שחשף כל המשפחה בדיוק מה עושות חיות המחמד כשהן לבד...
- החיים הסודיים של חיות המחמד 2 - המשך ללהיט מבית אילומיניישן ("המיניונים"). הצצה נוספת לחייהם הסודיים ומלאי ההרפתקאות של צמד הכלבים מקס ודיוק, ויתר חבריהם חיות המחמד, כאשר הבעלים שלהם לא בסביבה...
- הפינגווינים ממדגסקר - הפינגווינים המשעשעים מסרטי "מדגסקר" מככבים בסרט משלהם. הפעם הם משתפים פעולה עם ארגון מיוחד, במאבק מול תמנון ערמומי.
- לשיר - להיט האנימציה המוזיקלי שהרקיד את כל הקהל . במטרה להציל את התאטרון שלו מפני סגירה, מארגן דב קואלה שאפתן תחרות שירה שתזכה את המנצח בפרס ענק. בהשתתפות הקולות של  מת'יו מקונוהיי, סקרלט ג'והנסון ועוד כוכבים.
- סוס הפרא - סיפור המערב הפרוע דרך עיניו של סוס המשוטט ברחבי אמריקה הלא מיושבת. במסעו הוא פוגש את האדם בפעם הראשונה, מגלה טיבה של חברות ומתאהב בסוסה יפיפייה.
- הדרקון הראשון שלי 3: העולם הנסתר - אנימציית הרפתקאות שוברת קופות. לאחר מאורעות הסרט הקודם מתמודדים היקאפ ודרקונו החמוד "שום שן" עם צייד דרקונים חדש.
- גנוב על הירח - סרט מקסים ומשעשע על גרו הרשע המתכנן את השוד הגדול בהיסטוריה - הוא הולך לגנוב את הירח. גרו מוכן לכל קרב, עד למפגשו עם שלוש ילדות קטנות וחמודות ששובות לו את הלב.
- גנוב על המיניונים - סרט ההמשך ל-"גנוב על הירח". גרו מגויס הפעם לליגת האנטי-רשעים כדי להתמודד עם אויב חדש, ויוצא בעקבותיו יחד עם המיניונים המצחיקים והסוכנת לוסי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה