טלוויזיה

נתניהו באמירות חסרות תקדים: "המפגינים חברו לאש"ף ואיראן"

נתניהו אמר במסגרת ההתקפה החריפה ביותר שלו נגד ההפגנות המתוכננות נגדו מול בניין האו״ם: "אנחנו רואים הפגנות נגד ישראל של אנשים שחוברים לאש״ף, לאיראן, לאחרים. שום דבר כבר לא יפתיע אותי"
מערכת ice |  9
בנימין ושרה נתניהו (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, יונתן זינדל, תומר נויברג)
ראש הממשלה בנימין נתניהו סוגר חשבון עם המוחים שמתכוונים להביך אותו ולמעשה גם את מדינת ישראל במהלך הנאום שלו בעצרת האו"ם בניו יורק, כאשר הוא מכנה אותם בכינויים בהם טרם השתמש בעבר.
נתניהו אמר במסגרת ההתקפה החריפה ביותר שלו נגד ההפגנות המתוכננות נגדו מול בניין האו״ם: "אנחנו רואים הפגנות נגד ישראל של אנשים שחוברים לאש״ף, לאיראן, לאחרים. שום דבר כבר לא יפתיע אותי".

נתניהו אמר: ״אני יוצא עכשיו לעצרת האו"ם, שם אני אייצג את ישראל אל מול אומות העולם. בימים אלו גם אפגוש מנהיגים רבים מהעולם, בראשם הנשיא ביידן, שאיתו אדבר בין השאר ובראש ובראשונה על איראן והרחבת מעגל השלום. אני נפגש גם עם קנצלר גרמניה, נשיא אוקראינה, נשיא טורקיה ומנהיגים רבים נוספים מאסיה, אירופה ואפריקה. אני חייב להגיד שזה די מרגש לראות את ריבוי הבקשות לפגישות. אני לצערי לא יכול להיפגש עם כל המנהיגים שביקשו, אבל מקווה להיפגש עם רובם".
עוד הוסיף: "היום העולם רואה, ואני כמובן אדגיש את זה, שאיראן מפרה את כל ההתחייבויות שלה, שהיא משקרת במצח נחושה, שהיא מתכוונת גם לפתח נשק גרעיני וגם להמשיך את התוקפנות שלה באזור. אנחנו ניאבק בשני הדברים הללו גם יחד. שמעתי את האיומים שבאו מאחד מאנשי המשטר האיראני היום, אני מציע לו לא לאיים עלינו. הוא צריך לדעת והמשטר הזה צריך לדעת שאנחנו נגיב בעוצמה בכל תקיפה של אנשינו ושל אזרחינו".

צילום: לע"מ
לסיום הסביר: "בתחילת הביקור הזה אני אבקר בקליפורניה. אני מתכוון לפגוש שם איש שמוביל כרגע את ההתפתחות הדרמטית ביותר בטכנולוגיה האנושית בזמן החדש ואולי בכלל, את אילון מאסק. אני אדון איתו על נושא הבינה המלאכותית, וגם אפעל שישקיע בישראל בשנים הקרובות. האיש הזה במידה רבה מפלס את הדרך שתשנה את פני האנושות ותשנה גם את פני מדינת ישראל - ישראל צריכה להיות מובילה בנושא הבינה המלאכותית, וכפי שהפכנו אותה לגורם מוביל בנושא הסייבר, כך נעשה גם בתחום הזה״.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אנארכיסטים
    ע.י 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי צודק.מי שמדבר בעולם בגנותנו הוא חובר לכל אויבנו הם בוגדים ובבוגדים צריך לטפל כמו שמטפלים בבוגדים בכל העולם.
    סגור
  • 7.
    ביבי
    מומו 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשקשן מנותק,משםחה של נוכלים שחיים על חשבוננו.
    סגור
  • 6.
    קיש קיש קריא
    היהודי 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שיפנימו את מה שהם עושים . היו צריכים להגיד להם את זה מזמן. הם אבדו את הדרך . הם כמו קצת מטבעות שעושות המון רעש. ולא שווים הרבה
    סגור
  • 5.
    צביעות
    סימה 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ששיקמה חלוץ וברק באמירות קשות זה בסדר מותר להם כי הם מהשמאל
    סגור
  • 4.
    ברור. מדובר בחבלה ממש ושיתןף עם חמאס
    חייק8 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואשף
    סגור
  • 3.
    ביבי צודק
    פטריוט 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    האנשים האלה מלא כסף יש להם זקנים וזקנות שאין להם חיים אבל הכל אשמים בנט שקד מתן כהנא שמכרו את נשמתם לשמאל
    סגור
  • 2.
    ש ק ר ן ו מ ס י ת
    ליאור 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שיסע וישאר שם
    סגור
  • 1.
    ההפגנות לא נגד ישראל. הן נגד נתניהו וממשלתו הקיצונית
    אחת העם 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מישפחתנו ממקימי המדינה, לוחמי אצל ולחי, תורמים בעשייה לכל אורך הדרך, אף לא אחד היה שמאל, פנקס אדום וכ'. מצביעי ליכוד כל העשורים. אבל הפעם, עד כאן!! איבדתם את עולנו בהתנהלות הקיצונית, האליטיסטית של רק דרכנו קיימת, בנטישת המיעוטים במדינה, בהשחרת כל מה שלא דעתכם. כל כך הרבה קווי דימיון לאורבן ומשטרו בהונגריה, לשינויים בפולין. אם זו הליברליות והסגנון הדמוקרטי שאתם מובילים אז איבדתם אותנו בדרך. תהנו מהצלחתכם הרגעית. אף אדם חושב לא יתן לכם להמשיך לקדנציות נוספות. יש גבול לכמה סיסמאות ריקות ופופוליזם תופסים ציבור חלש. על זה אתם בונים?! זה מרים אתכם?! השוואות לאירן, אש''ף, אנרכיסטים, טרוריסטים. כולנו מטומטמים? '''מחרבייך ממך יצאו'' מכירה מקרוב את ההתיישבות בשומרון, אפילו חלק ממנה. איך יושבת קבוצה של עשרות משפחות שבטוחה שמגיע לה וכל הערבים סביבה לא קיימים, ללא זכויות כי ארץ אבות. ובשבת כשסמוטריץ או רוטמן או הן גביר מגיעים לביכ''נס בבייס שלהם טופחים להם מכל עבר על השכם- ''יישר כוח''. התבלבלתם!!!!
    סגור
  • את אשת שמאל כבר הרבה זמן ואת לא יודעת את זה .
    זאב 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לערבים משהוא ? בשביל האין חובות שלהם והתרומה שלהם לפשע. ? אתבעד אפלייה מתקנת לערבים ? אל תבלבלי במוח. לא הצבעת ליכוד בבחירות האחרונות ף. התבלבלת בעצמך. רק מאששת שי אפשר לסמוך על אף אחד פה. הפרוייקט הציוני מת.
    סגור