טלוויזיה

חיים לוינסון: "אבישי רביב צריך לקבל צל"ש"

"אדם אידאליסט שקיבל על עצמו משימה קשה מאוד לחיות שנים במחתרת לסכל תאי טרור שהצמיחו רוצחים כמו ברוך גולדשטיין ויגאל עמיר", כך כתב עיתונאי "הארץ", בנוגע לריאיון החושפני של "שמפניה"
מערכת ice |  1
חיים לוינסון
הריאיון של אבישי רביבי, המכונה "שמפניה", לתוכנית "עובדה", עורר הרבה רעש ציבורי. לצד כאלו ששיבחו את רביב על פעילותו כסוכן שב"כ, היו כאלה שמצאו חורים בדבריו והתרעמו על כך - כמו העיתונאית רינה מצליח למשל.
זה מה שהיה לחיים לוינסון לומר בנושא בחשבון הטוויטר שלו: "דעה שצריכה להיות אחושרמוטה פופולרית: אבישי רביב צריך לקבל צל"ש על שירותו למען המולדת. אדם אידאליסט שקיבל על עצמו משימה קשה מאוד לחיות שנים במחתרת לסכל תאי טרור שהצמיחו רוצחים כמו ברוך גולדשטיין ויגאל עמיר. כולנו רוצים אנשים כאלה: חדורי מטרה, חותרים למגע, מבצעים בתנאי שטח".
עוד כתב עיתונאי "הארץ": "הוא סיכן את חייו למען המדינה בצורה שקשה לדמיין והוא ראוי להוקרה. הכשלים שהיו בהפעלה שלו הם של מפקדיו, הוא אמיץ. כל הקמפיין להשחרתו 30 שנה בא מגורמים שמתקשים לקחת אחריות על הגועל שהצמיחו מתוכם אז מצאו שעיר לעזאזל בשיתוף של אליקים רובינשטיין עם החלטה מחפירה להעמידו לדין".
"הם רוצים להרתיע את השירות מלטפל בהם, רוצים להחזיק מאזן אימה על המדינה שאם יעזו לגעת בגבעות זה יעלה להם בחייהם ובחיי פלסטינים. כישראל יצאה מעזה, נרצחו 8 פלסטינים מהמחנה הזה. שיש לו זרוע מדינית בכנסת ותועמלנים בתקשורת. כל ישראלי שוחר נורמליות צריך להודות לרביב. הישראלי היפה", סיכם לוינסון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דביל
    ג'אסוס 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל בסוף הוא לא עצר אותם,הלוינסון הזה הוא חתיכת אדיוט
    סגור