טלוויזיה

ריאליטי מוזיקה חדש ב"רשת" יצולם בבית האח הגדול

רשת 13 רכשה פורמט מוזיקלי חדש בשם "סטאר אקדמי" המתקיים כיום בצרפת ולבנון, במסגרתו זמרים גרים יחד ומתועדים 24 שעות. מזכיר לכם משהו? זה גם יצולם באותו בית בנווה אילן
מערכת ice |  3
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
אקס פקטור ודה ווייס out, סטאר אקדמי in: רשת 13 מתכוונת לוותר על שתי תוכניות המוזיקה המובילות עבור ריאליטי מוזיקה מיובא חדש, המשודר כיום בצרפת ובלבנון.
העיתונאי ערן סוויסה פרסם היום כי רשת 13 רכשה את זכויות הפורמט של הריאליטי המוזיקלי, שמה שמיוחד ושונה בו הוא כי מדובר בפורמט זמרים שבמסגרתו המשתתפים גרים יחד באותו הבית ומתועדים במשך 24 שעות. כן כן, בדומה מאוד ל"האח הגדול".
 
ולא רק דומה: הפורמט, יצולם ממש בתוך בית "האח הגדול" בנווה אילן, ורועי עוז, עורך "האח הגדול", יהיה זה שיערוך את התוכנית.
בגירסא הצרפתית של סטאר אקדמי בחרו בעבר את הנציג לאירוויזיון, אז לא מן הנמנע שתאגיד השידור (אם לא ייסגר...) יחזור לבחור את הנציג שלנו לתחרות האירופית, זה שאחרי נועה קירל, מהסטאר אקדמי ואולי מ"הכוכב הבא" של קשת.
שינוי נוסף, אמנם קטן יותר, ברשת 13, יחול בתוכנית הדו"ח היומי, תוכנית מגזין יומית בנושא תוכניות ריאליטי ותרבות בהנחיית קובי מחט. התוכנית בדרך לעבור מתיחת פנים כאשר נטלי דדון, ג'קי אזולאי, אוהד בוזגלו, שמחה גואטה וננסי ברנדס מצטרפים באופן רשמי כפאנליסטים. כידוע, התוכנית מסקרת את תוכניות הריאליטי החמות ברשת 13, בראשן את האח הגדול, וסביר להניח שגם את סטאר אקדמי העתידית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא צופים בפורמט מבית רועי עוז
    אני 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל תומכי סתיו קצין ,לא ליצפות יותר בשום פורמט שהמפיק הוא רועי עוז, סיימתי עם האח הגדולאחרי התרגיל המלוכלך שעשו למנצחת האמיתית סתיו קצין. רועי עוז הביתה!!!
    סגור
  • 1.
    מדינה בהפרעה
    מסך בהפרעה 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קובי מחט הזכיר את השם של שי חי כמצטרף לתוכנית. אבל במקומו קיבלנו דוגמנית וחרמן, תמיר ההזוי וג'קי הצעקנית. ציפיתי שהרמה תעלה. אבל הצעקות רק גברו ולא שומעים כלום.
    סגור
  • גועל נפש
    אני 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צופים יותר בכל מה שקשור למפיק רועי עוז, את הבזיון שנעשה בגמר האח הגדול לא נישכח ולא ניסלח
    סגור