טלוויזיה

ג'רמי רנר שלח מסר מבית החולים אחרי התאונה הקשה: "אני דפוק"

ג'רמי רנר, הכוכב ההוליוודי, מאושפז בבית החולים אחרי שעבר תאונת שלג קשה ומצבו הוגדר קריטי. כעת, אחרי שעבר מספר ניתוחים מצילי חיים, הוא שלח מסר מעודד מבית החולים: "תודה לכולכם על המילים החמות. אני דפוק מדי עכשיו בשביל להקליד. אבל אני שולח אהבה לכולכם"
מערכת ice | 
גרמי רנר (צילום אינסטגרם)
הכוכב ההוליוודי הגדול, ג'רמי רנר, מאושפז בבית החולים מזה מספר ימים אחרי שעבר תאונה קשה בזמן שניסה לפנות את השלג הכבד שנערם באזור החווה שבבעלותו מעל אגם טאהו בהרי סיירה נבדה שבארצות הברית, והיה במצב קריטי במיוחד.
היום (רביעי) אחרי מספר ניתוחים מצילי חיים שעבר, רנר שלח מסר מעודד במיוחד מבית החולים אחרי שהעלה תמונת סלפי שלו לאינסטגרם ממיטת בית החולים בו הוא מאושפז, וכתב: "תודה לכולכם על המילים החמות. אני דפוק מדי עכשיו בשביל להקליד. אבל אני שולח אהבה לכולכם".
הסופה הקשה שמתחוללת בארצות הברית בשבועות האחרונים, המכונה "סופת השלגים של המאה", פגעה באזורים רבים בארצות הברית ואף הביאה למותם של לפחות 60 בני אדם עד כה. רק לאחרונה פרסם רנר ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו הוא מראה רכב מכוסה לגמרי בשלג והוסיף: "כמויות השלג שיורדות באגם טאהו - זה לא בדיחה".
כידוע, השחקן היה מועמד פעמיים לפרס האוסקר, הראשונה של על "מטען הכאב" משנת 2008 (בבימויה של קתרין ביגלו) והשנייה על "גנב עירוני" מ-2010 (שכתב וביים של בן אפלק). בשנים האחרונות הוא מוכר בעיקר בזכות גילום דמותו של הוקאיי ביקום הקולנועי של מארוול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה