טלוויזיה

סדרה חדשה בדרך למסך: זה המוזיקאי שייקח בה חלק

מדובר בסדרה מוסיקלית וקומית שצפויה לעלות בכאן חינוכית. את הדמויות יגלמו שחקנים וזמרים ובמהלכה יצאו עשרות שירים מקוריים שילוו את העלילה
שירה יום טוב | 
כאן חינוכית (צילום shutterstock)
אמיר לקנר המלחין והמעבד של השירים ב-זהו זה!, בפרויקט חדש, הפעם לטלוויזיה החינוכית. לקנר צפוי להלחין ולעבד את פסקול השירים לסדרה מוסיקלית קומית חדשה של כאן חינוכית - "הסדרתיים".
לקנר שבמהלך הקריירה שלו כתב והפיק בשיתוף עם אמנים רבים, ביניהם: נינט טייב, אסף אמדורסקי, דודו טסה, הדג נחש, התזמורת הפילהרמונית הישראלית עומד מאחורי לחנים ויצירות מפתח בתיאטרון ובתרבות הזמר.
בין עבודותיו כמלחין ומעבד ניתן למצוא את "קונצ'רטו לגשש ותזמורת", "התרנגולים - רמיקס", "יוסי בנאי והמהפכה" (תזמורת המהפכה). וכמו כן, הלחין לקנר פסי קול לתיאטרון וניהל מוזיקלית מחזות זמר רבים
הסדרה החדשה של כאן חינוכית פונה לבני נוער ועוסקת בתגיות חברתיות שמתמודדים עימן כמו "מלכת הכיתה". ה"ספורטאי". "המצחיק". "החנונית", והאם לכל אחד מאיתנו יש "תפקיד" בחיים.
 
בסדרה יככבו השחקנית טלי אורן, הקומיקאי והשחקן דודו ארז, פיני טבגר, אסתר אווקה, דיאנה גולבי והמוזיקאי והשחקן עומר הברון (ג'ימבו ג'יי).
כוכבי הסדרה יתמודדו עם אירוע אחד בדיוני ומשמעותי בחיים שיעניק להם את ההזדמנות לשנות את מי שהם. רון (גלעד בראון) וגאיה (נעה ריינהולד), הדמויות הראשיות קיבלו את ההזדמנות הזאת. כשהם נשאבו לתוך הטלוויזיה, לתוך סדרת נוער מוסיקלית.
לצורך הליווי המוזיקלי של הסדרה, שכאמור העלילה כולה תתבסס על שירים מקוריים לסדרה, לקנר כתב עם צוות יוצרים כמעט 40 שירים חדשים, בסגנונות שונים ומגוונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה