טלוויזיה

עיתונאית חדשות 13 בווידוי מצמרר: "באמצע יום עבודה מאושפזים"

אריאלה שטרנבך קיבלה לעולם את בתה הבכורה: "יש לנו עוד דרך בפגיה אבל ב”ה היא מתפתחת מצוין. כשזאב שירת בטנק בעזה הוא חזר עם הצעה לקרוא לה לשם - אבן יקרה, מאבני החושן"
מערכת ice |  1
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
העיתונאית החרדית אריאלה שטרנבך מרסקי, ובעלה זאב מרסקי, ערכו אמש [שלישי] טקס לבתם הבכורה שנולדה וקיבלה את השם לשם מרסקי. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם שלה סיפרה עיתונאית חדשות 13 על התחושות.
היא כתבה: "לפני כשבועיים מצאנו את עצמנו באמצע יום עבודה מאושפזים עד תום ההליכים, הקטנה הפסיקה להתפתח בבטן. שבוע לאחר מכן היא יצאה לאוויר העולם חודש בדיוק לפני הזמן. יש לנו עוד דרך בפגיה אבל ב”ה היא מתפתחת מצוין. כשזאב שירת בטנק בעזה הוא חזר עם הצעה לקרוא לה לשם - אבן יקרה, מאבני החושן".

שטרנבך המשיכה: "לאחר שנולדה גילינו שבדיוק בפרשה שנולדה, פרשת פקודי, מוזכר שמה בפירוט בגד החושן שלבש הכהן הגדול ״וְהַטּ֖וּר הַשְּׁלִישִׁ֑י לֶ֥שֶׁם שְׁב֖וֹ וְאַחְלָֽמָה״ לשם הגיעה לעולם בשנה מאוד מאתגרת לעם ישראל, בדור של בירורים, של שאלות, של חיפוש משמעות. כמו תינוק שגדל ובתחילה מתעניין רק לבנות את גופו וכוחו, אוכל, שותה וישן, בהמשך כשמתבגר, כשהגוף כבר חזק הוא חושב; למה אני צריך את הגוף, השכל והיכולות שיש לי? ומתחיל מרד נעורים".
היא הוסיפה: "את תהליך שיבת ציון התחלנו במסירות אין סופית לבניה וחיזוק המדינה והארץ, עכשיו אנחנו בשלב השני, השלב שמתחילים לשאול למה צריך את כל זה? למה צריך ארץ ומדינה משלנו? מה נעשה עם הכוחות שלנו? ועם השאלות מתחיל מרד הנעורים. מתחילים הבירורים. זאת תקופה קשה, כואבת, עצובה. וזאת תקופה שמתברר כמה כוחות יש לנו, כמה גיבורים, אינסוף אחווה והקרבה ללא גבול. כל שם שמתפרסם מתמלאים בהערצה, ענר שפירא, כח קלמנזון, יוסי הרשקוביץ, אסף חממי, יונתן שטיינברג ועוד ועוד ועוד. כתבה על דלת ביתה דנה כהן אלמנתו של אביעד הי”ד".
לסיום כתבה: "״לבית הזה אתם מתבקשים להיכנס בראש מורם ובקומה זקופה, אז להתמלא בעז ושמחה... יש פה משפחה של גיבור שבחייו ובמותו הפיץ אור ותקווה”. השאלות יתבררו, העולם יתוקן, רווח והצלה יעמוד ליהודים, ואנחנו נהיה חלק מזה, נבנה, נעסוק במה שמאחד, נבחר בטוב ונמשיך להפיץ אור. לשם שלנו, אוהבים אותך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוגי גיבובי דעות
    אחד העם 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמני היו סופרים והוגי דעות. כיום סופרים (כל הדרך אל הבנק) יש. הוגי דעות ? גיבובי זוועות. אם אין מה לכתוב, פשוט לשתוק. הכתיבה רדודה נמאסה עלינו.
    סגור