טלוויזיה

אנה ארונוב בווידוי כואב: "בקושי היה לי כסף לאוטובוסים"

חיים כהן ואנה ארונוב נפגשים שוב על המסך, הפעם בכאן 11 עם שידורי פלפל שום ושמן זית. הרקדנית ושופטת הריאליטי חושפת את קשיי ההתאקלמות בארץ
שירה יום טוב | 
אנה ארונוב (צילום אינסטגרם @aronovanna)
רגע אחרי סיום העונה של המטבח המנצח VIP, אנה ארונוב שהתמודדה בעונה האחרונה עם בעלה אייל אלגבי, פוגשת את השופט חיים כהן, הפעם בכובע אחר בתוכניתו "שום פלפל ושמן זית" בכאן 11, כשהוא מארח אותה לארוחה חד פעמית באווירה שנעה בין מוסקבה לפריז.
הפרק בהשתתפותה ישודר מחר, (שישי), ובהצצה ראשונה למפגש בין השניים, הרקדנית ושופטת רוקדים עם כוכבים משתפת על ההתאקלמות שלה בארץ אחרי העליה מברית המועצות, ועל הזהות הכפולה שלה, "באתי לארץ מקירגיסטן בשנה אלפיים. אני גם וגם אני אוהבת לחבק את זה פעם רציתי לברוח מהרוסיות שלי ואז שהרגשתי שאני מספיק שייכת חזרתי לחבק גם את החלק הראשון של חיי וזה מהמם". 
ארונוב שיתפה גם בחוויה קולינרית מיוחדת שזכורה לה, ברקע המצב הכלכלי הקשה שחוותה כנערה עולה חדשה. בזמן שהשף כהן עומל על מרק פטריות, ארונוב הציפה סיפורים מהעבר שלה למנה דומה.
היא חשפה באוזניו, "כשרק עליתי לארץ עליתי לחדרה הלכתי לרקוד ולא בדיוק היה לי כסף למסעדות בקושי היה לי כסף לאוטובוסים. והיה שם בקניון  קפולסקי ואני חושבת שלראשונה בארץ טעמתי מה זה מרק פטריות מוקרם. כי תמיד אכלנו כזה עם בשר, זה פתאום היה אחר ואני אוהבת פטריות, אז זו נהיתה מנה שאם אני כאילו מתפנקת בטירוף ואני הולכת למסעדה זאת היציאה הכי מטורפת זה ללכת לקפולסקי ולאכול מרק פטריות מוקרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה