תיירות

ארקיע עושה היסטוריה: זה היעד שבו נחת לראשונה מטוס ישראלי

הטיסה ראשונה של מטוס ישראלי שנחת במדינה האקזוטית הבוקר וכבר שב לישראל. הטיסה המיוחדת הופעלה עבור  מנהל עובדים זרים ברשות האוכלוסין וההגירה להבאת 210 עובדים זרים לענף החקלאות בעוטף עזה
מערכת ice |  1
ארקיע (צילום ארקיע)
היסטוריה בארקיע ולמדינת ישראל. הבוקר (חמישי) נחתה טיסה ראשונה והיסטורית מסרי לנקה . הטיסה הראשונה של מטוס ישראלי שנחת במדינה האקזוטית הבוקר וכבר שב לישראל.  הטיסה המיוחדת הופעלה עבור  מנהל עובדים זרים ברשות האוכלוסין וההגירה להבאת 210 עובדים זרים לענף החקלאות בעוטף עזה.
עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע מסר: "ארוע מרגש לחברה ולמדינה. פרוייקט סרילנקה אחד החשובים של ארקיע קרם אור וגידים היום עם נחיתת המטוס המיוחד, מרגישים חלק מהסיוע החשוב למדינה בהבאת עובדים חיוניים לענף החקלאות בישראל".

קרדיט: יח"צ ארקיע
עוד הוסיף: "בעקבות המלחמה נאלצנו לדחות את מועד ההפעלה המתוכנן  ונעשו בשבועות האחרונים מאמצים רבים לפתיחת היעד והוצאת הטיסה המיוחדת. אני מציין מספר אנשים שבלעדיהם זה לא היה קורה ראשית לסמנכ"ל כלכלה ויחב"ל ברת"א ישי דון יחיא, מנהלי היחידה לאבטחת. התעופה הישראלית  בחו'ל מני דואניס ועמית ממון".

ולסיום הודה: בעיקר לראש מנהל עובדים ענבל משש, שירלי רייסין ששון,  מנהלת אגף הסכמים בילטרליים, רשות האוכלוסין וההגירה". ארקיע תפעיל את הטיסות המסחריות לסרילנקה החל מחודש פברואר הקרוב בטיסה שבועית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיסות מסרי מסרי לנקה
    צבי מ. 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לידיעת כותב הכתבה : אל על הפעילה בסביבות 15 טיסות מטען מקולומבו בירת בבית לנקה. אני לא יכול לציין את השנה בה בוצעו הטיסות אבל תוכל לברר זאת בהנהלת אגף המטענמל
    סגור