תיירות

גן החיות התנ"כי בבשורה משמחת: "בשלבי החלמה מתקדמים"

בפוסט שהעלו לפייסבוק הרשמי של גן החיות, נכתב: "לאחרונה הגיעה אל הגן "מטילדה", חומט כחול לשון שפונתה מביתה בעוטף, אך פיתחה נמק בלשון והבעלים שלה התקשו לסייע לה בעודם נמצאים בדיור זמני, שמחים לבשר כי מטילדה נמצאת בשלבי החלמה מתקדמים ושבה לבעליה האוהבים והמתגעגעים"
מערכת ice | 
גן חיות (צילום shutterstock)
שאלתם את עצמכם איך לא רק הישראלים סובלים את המצב הקיים ואת מלחמת 'חרבות ברזל', אלא גם בעלי החיים? מסתבר שבגן החיות התנ"כי בירושלים שקיבלו אורחת מפתיעה מעוטף עזה וסבלה מבעיה רפואית יכולים לנשום לרווחה עם בשורה משמחת לגביה.
בפוסט שהעלו לפייסבוק הרשמי של גן החיות, נכתב: "לאחרונה הגיעה אל הגן "מטילדה", חומט כחול לשון שפונתה מביתה בעוטף, אך פיתחה נמק בלשון והבעלים שלה התקשו לסייע לה בעודם נמצאים בדיור זמני". 
 
עוד נכתב: "למטילדה החומט לשון בצבע כחול עז, צבע המשמש כאזהרה (צבעי אזהרה בולטים, בניגוד לצבעי הסוואה שמטרתם הטמעות בסביבה). כאשר מטילדה ובני מינה מרגישים מאויימים הם מנפחים את גופם כדי להיראות גדולים יותר, מוציאים את לשונם הכחולה, ומשמיעים לחישות רמות".
לסיום הדגישו: "באופן זה מטילדה יכולה לפתור סכסוכים ללא צורך בעימות פיזי!  אנו שמחים לבשר כי מטילדה נמצאת בשלבי החלמה מתקדמים ושבה לבעליה האוהבים והמתגעגעים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה