תיירות

אמזון במבצע מטורף: מציעה טיסה ב-25 דולר בלבד

לרגל תקופת החגים יוצאת אמזון במבצע מיוחד לסטודנטים חברי פריים ומציעה להם את עסקת הנסיעות האולטימטיבית- טיסה הלוך וחזור בעלות של 25 דולר בלבד. מבצע זה החל לפני יומיים ויסתיים הלילה, תוקף הטיסות בין התאריכים 8-25 בדצמבר
מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)
לקראת תקופת החגים הנוצרים שחלה בסוף החודש, אמזון נרתמת למען הסטודנטים ומציעה להם את עסקת הנסיעות האולטימטיבית, טיסה בעלות של 25 דולר בלבד. המבצע החל לפני יומיים ויימשך עד הלילה בחצות שעון ארה"ב. הטיסות יערכו בין התאריכים ה-8 ל-25 בדצמבר. בנוסף הטיסות חזור בין ה-8 בדצמבר ל-14 בינואר.
העסקה תקפה לסטודנטים להם מנוי אמזון פריים, כאשר למי שאין חברות סטודנטית בפריים יכול לקבל ניסיון חינם למשך חצי שנה, בנוסף ל-50% על דמי החברות הרגילים. בנוסף לזכאות על הטיסות חברות פריים תעניק לסטודנטים גם גישה לפריים, וידאו, גישה מוקדמת למבצעים, הצעות בלעדיות של פריים ופריים דיי, משלוחי מזון בחינם ועוד.
אמש החליטה ענקית המסחר המקוון, שהחל מחודש ינואר, יורדו תשלומי המוכרים על בגדים במחירים של 15 דולר ומטה ל-5%, בעוד שהעמלות על בגדים במחירים של 15-20 דולר יירדו ל-10%. עד כה העמלות בשתי הקטגוריות עמדו על 17%. 
כזכור, אמזון, שולטת בשוק המסחר המקוון בארצות הברית ואף נמצא כי אחד מכל שלושה דולרים שהצרכנים בארה"ב מוציאים בקניות באינטרנט הוא באמזון. על כן, אין ספק כי מדובר בצעד נדיר של החברה שרק נמצאת במגמת עלייה להפחית כך את העמלות שהיא גובה מהסוחרים בחנות המקוונת שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה