תיירות

המלון של היזם הישראלי נכנס לרשימת ה-50 הטובים בעולם

סיקס סנסז איביזה, בבעלות יונתן לייטרסדורף, נכנס לרשימה היוקרתית שדירגו מאות מומחים. במלון פועלת North של אייל שני. מיהם עשרת המלונות הטובים בעולם?
מערכת ice | 
מלון סיקס סנסז איביזה (צילום מתוך האינסטגרם)
הריזורט היוקרתי סיקס סנסז (six senses) איביזה, של היזם הישראלי יונתן לייטרסדורף, נכנס לרשימת 50 בתי המלון הטובים בעולם, שנערכה ע"י theworlds50best ופורסמה אתמול.
הרשימה מתבססת על חוות הדעת של 580 מומחים בתעשיית המלונות בעולם, שענו על סקר בעילום שם.
"הנציג הישראלי" ברשימה הוא כאמור הוא סיקס סנסז שהוקם על ידי היזם יונתן לייטרסדורף, והוא ממוקם במקום ה-48. הריזורט כולל גם קולינריה ישראלית, החל ממסעדה חדשה של אייל שני, ועד לפופ-אפ של HIBA בהובלת השף יוסי שטרית. זאת בנוסף לחווה החקלאית שמנהל קיבוצניק מראש הנקרה. כמו כן, סיקס סנסז זוהי הרשת היחידה ברשימה היוקרתית שפועלת גם בישראל.
 
 
"Six Senses Ibiza היא שילוב של רווחה וקיימות לצד שירות ללא רבב ברמת חמישה כוכבים", נכתב ע"י המומחים המדרגים "המלון נמצא בבעלות האדריכל יונתן לייטרסדורף, כך שאין זה מפתיע שהעיצוב הוא ברמה אחרת. זה מתחיל מהדרך שבה נפרש הנוף הראשון של הנכס, שלא חושפת את קנה המידה של אתר הנופש עד הרגע האחרון. צבעי הבניינים משתלבים עם הנוף שמסביב, גגות עטויי במבוק לוקחים את רמזיהם מבקתות דייגים מקומיות, בעוד שחללי הפנים הם פלטה מאופקת ומתוחכמת של חומרים מקומיים המתגלים דרך עץ בהיר, עור ואבן בגוונים ניטרליים."
על האוכל בריזורט נכתב, "Six Senses Ibiza עובדת עם חווה אורגנית בסנטה גרטרודיס השכנה, כמו גם דייג מקומי עבור התוצרת הטובה ביותר כדי להאכיל את מטבחי חמש המסעדות של המלון, ובראשם North, שבראשה עומד השף הישראלי אייל שני."
10 המקומות הראשונים ברשימה: 
1. Passalacqua, השוכן ב-Moltrasio, איטליה
2. Rosewood Hong Kong
3. Four Seasons Bangkok at Chao Phraya River, בנגקוק, תאילנד
4. The Upper House, הונג קונג
5. Aman Tokyo, יפן
6. La Mamounia, מרקש, מרוקו
7. Soneva Fushi, האיים המלדיביים
8. One&Only Mandarina, פורטו ויארטה, מקסיקו
9. Four Seasons Firenze, פירנצה, איטליה
10. Mandarin Oriental Bangkok, בנגקוק, תאילנד
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה