תיירות

ארקיע משלמת פיצוי לנוסעים: "נתקענו עוד לילה באילת"

בני משפחה שטיסתם מנמל התעופה רמון לנתב"ג בוטלה לאור שביתת הטייסים האחרונה, יפוצו על ידי בסכומים של אלפי שקלים. כזכור, בשנה שעברה התנהל סכסוך בין הטייסים להנהלת חברת התעופה והנוסעים מאילת למרכז נתקעו ללא טיסה
מערכת ice | 
ארקיע (צילום shutterstock)
ארקיע משלמת ביוקר. נוסעי חברת התעופה אשר בוטלה טיסתם מנמל התעופה רמון לנתב"ג לאור שביתת הטייסים האחרונה, יפוצו על ידי בסכומים של אלפי שקלים. כזכור, בשנה שעברה התנהל סכסוך בין הטייסים להנהלת חברת התעופה והנוסעים מאילת למרכז נתקעו ללא טיסה.
על פי פרסום של שמעון איפרגן במאקו סיפרו בני משפחה שנתקעו בעיר הדרומית: "נתקענו עוד לילה באילת. ישנו בבית מלון ורק למחרת טסנו הביתה. נגרמה לנו עוגמת נפש רבה". בני המשפחה נאלצו בעל כורחם להישאר לילה נוסף על חשבונם ורק למחרת נאלצו לחזור בטיסה של חברת ישראייר של איש העסקים רמי לוי.

המשפחה הגישה תביעה נגד ארקיע לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב, זאת על אף שהחברה זיכתה את כרטיסיהם בסכום מלא, אך עדיין הם דרשו מעבר לכך גם פיצויים עבור עוגמת נפש. ארקיע מצדה טענה כי אין אחראית לשביתת הטייסים ולכן היא לא מחויבת בתשלום פיצוי נוסף. היא גם טענה שלא יכולה הייתה לגייס טייסים מחברות אחרות כדי להמריא בכל זאת.
השופטת קיבלה את תביעת הנוסעים וארקיע תפצה אותם ב-14 אלף שקל. כמו כן, השופטת גם הסבירה בקביעתה כי החברה לא הוכיחה מעל ומעבר לכל ספק שניסתה לגייס טייסים מחברות אחרות שיחליפו את אלה שאינם זמינים ושובתים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה