תיירות

פספורטכארד חושפת: למרות השריפות, זה היעד שהישראלים נוהרים אליו

מדד אוגוסט של חברת פספורטכארד מעיד כי הישראלים ממשיכים לנהור לחו"ל, וכי השריפות ברודוס לא הפחידו את הישראלים ונרשמה עלייה של 40% במספר הישראלים שטסו ליוון לעומת חודש יולי
מערכת ice | 
יוון (צילום visit greece)
אומנם החופש הגדול נמצא לקראת סופו, אך מדד אוגוסט של חברת פספורטכארד מעיד כי הישראלים ממשיכים לנהור לחו"ל וכי ההכנות לחופשות של חגי תשרי נמצאות בעיצמן. לפי נתוני החברה, השריפות ברודוס לא הפחידו את הישראלים ונרשמה עלייה של 40% במספר הישראלים שטסו ליוון לעומת חודש יולי.
אחרי יוון הישראלים טסו הכי הרבה לקפריסין ואז לטורקיה. נזכיר כי השריפות ברודוס פרצו לפני שלושה שבועות וישראלים רבים נאלצו למצוא מקום מבטחים בצל הסכנה. מבוטחיה של פספורטכארד באי חולצו בטיסות חירום שנשלחו ליוון והם חזרו ארצה בשלום. בימים אלו פורצות שריפות הרסניות וקטלניות ביעדים פופולריים נוספים ברחבי העולם, ובהם קנדה, הוואי ועוד.

רונית סגל, מנכ"לית פספורטכארד. צילום: יח"צ
רונית סגל, מנכ"לית פספורטכארד, מסרה: "החופש הגדול השנה מתאפיין במספרי שיא של מספר הנוסעים לחו"ל. המטרה שלנו בפספורטכארד היא לשמור על חווית נסיעה בטוחה ונעימה ללקוחות שלנו, ובמקביל להיערך למספרים הגבוהים הצפויים גם בחודש חגי תשרי. העובדה שהשנה לראשונה יהיה חופש רצוף מלימודים מיום כיפור ועד אחרי שמחת תורה מביאה כבר להיערכות מוקדמת של משפחות לקראת הטיסות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה